اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اغتشاشات بیشترین ضربه را به ملت وارد می‌کند/ ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم؛هدف ایجاد آشوب ها

اغتشاشات بیشترین ضربه را به ملت وارد می‌کند/ ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم؛هدف ایجاد آشوب ها
سردار سنایی راد با تاکید بر اینکه صف معترضین از اغتشاشگران جداست، گفت:ناامنی و آشوب داخلی مغایر با پیشرفت کشور است؛ امنیت و سلامت از جمله نعماتی است که آشوب‌ها و اغتشاشات آن را به خطر می‌اندازد و زندگی مردم را مختل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش،با اشاره به تجمعات اخیر و تلاش برخی از معاندین برای ایجاد اغتشاش در کشور گفت: درخواست برای پیگیری مطالبات مردمی در روزهای اخیر به صورت راهپیمایی تجلی پیدا کرد اما دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی معاند و مهره‌های دست نشانده و فریب‌خورده از مطالبات به‌حق مردم سوء استفاده کرده و آن‌‌ را سیاسی جلوه دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

 صف معترضین از اغتشاشگران جداست

,  صف معترضین از اغتشاشگران جداست,  صف معترضین از اغتشاشگران جداست,

سنایی‌راد اظهار کرد: معترضین به وضعیت معیشتی کشور به دنبال انجام اقدامات خربکارانه و ایجاد نا‌امنی در کشور نبودند چرا که به آشوب‌کشیدن کشور، تشدید مشکلات اقتصادی را به دنبال دارد.

,

وی افزود: با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی صف معترضین و اغتشاش‌گران از یکدیگر جدا شد و دست گروهک‌ها‌ی تجزیه‌طلب، جریانات کمونیستی و دلقک فراری معروف به «ری‌استارت» که در پشت‌پرده این ماجرا قرار داشتند، برای مردم نمایان شد.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: فراخوان‌ و اعزام افراد از یک منطقه جغرافیایی به منطقه دیگر به منظور عدم شناسایی، استفاده از شعارهای سخیف، سلطنت‌طلبانه و هتاکانه و مورد هدف قرار دادن مساجد، حوزه‌های علمیه، دفاتر ائمه جمعه و... نشان‌ از ماهیت ضد انقلابی اغتشاشات اخیر و نقش منافقین، گروه‌های لاییک و سکولار ضدمکتب در آن دارد.

,

سنایی‌راد متذکر شد: در اعتراضات اخیر، بیگانگان به دنبال سوء استفاده از عواطف و احساسات گروه‌های جوان، تحریک‌پذیر و با تجربه سیاسی پایین بودند.

,

 خروش انقلابی ملت علیه آشوبگران

,  خروش انقلابی ملت علیه آشوبگران,  خروش انقلابی ملت علیه آشوبگران,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در این اعتراضات مردم با هوشیاری اغتشاشگران را شناسایی و از پیوستن به آن‌ها خوداری کردند، در بسیاری از شهرها نیز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در قالب راهپیمایی خودجوش حرکت های  آشوبگرانه را محکوم کرده و  از اقدامات ضدانقلابی که با غیرت و غرور ملت ایران در تناقض است، برائت جستند.

,

وی در ادامه افزود: اغتشاش‌گران درنظر داشتند با شدت‌بخشی به اعتراضات، احساسات مردمی را تحریک و به موج خشونت‌ها دامن‌بزنند که با دستگیری برخی از سرحلقه‌ها و لیدرها این حرکت افت چشم‌گیری داشت.

,

خط‌دهی رسانه‌های بیگانه به اغتشاشگران /غرب با کسب تجربه از فتنه ۸۸ وارد میدان شده است

, خط‌دهی رسانه‌های بیگانه به اغتشاشگران /غرب با کسب تجربه از فتنه ۸۸ وارد میدان شده است, خط‌دهی رسانه‌های بیگانه به اغتشاشگران /غرب با کسب تجربه از فتنه ۸۸ وارد میدان شده است,

سنایی‌راد با اشاره به خط‌دهی رسانه‌های بیگانه به اغتشاش‌گران گفت: منبع ارسال پیام‌های ضدانقلابی و آموزش‌های نظامی در شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی، انگلستان و آمریکا قرار دارد که از طریق رسانه‌هایی نظیر تلگرام به سران فتنه ارسال می‌شد.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: غرب با کسب تجربه از فتنه ۸۸ و به منظور ایجاد ناآرامی و آشوب داخلی در ایران وارد میدان شد که ارتباط‌گیری گروهک منافقین با مسئول سابق امنیت آل‌سعود و میزبانی منافقین در فرانسه دلیلی بر این ادعا است.

,

 دشمنان از حمله مستقیم نظامی علیه ایران عاجزند

,  دشمنان از حمله مستقیم نظامی علیه ایران عاجزند,  دشمنان از حمله مستقیم نظامی علیه ایران عاجزند,

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند با تشکیل گروه‌های تکفیری و استفاده نیابتی از گروه‌های ضدانقلاب، زمینه نابودی جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند چرا که از حمله مستقیم نظامی علیه ایران اسلامی عاجزند.

,

اغتشاشات بیشترین ضربه را به ملت وارد می‌کند

, اغتشاشات بیشترین ضربه را به ملت وارد می‌کند, اغتشاشات بیشترین ضربه را به ملت وارد می‌کند,

سنایی‌راد با بیان اینکه ناامنی و آشوب داخلی مغایر با پیشرفت کشور است، گفت: امنیت و سلامت از جمله نعماتی است که آشوب‌ها و اغتشاشات آن را به خطر می‌اندازد و زندگی مردم را مختل می‌کند.

,

وی با اشاره به حماسه ۹ دی‌ سال ۱۳۸۸ گفت: یکی از دلایل شکل‌گیری یوم الله ۹ دی اعتراض جمعی ملت ایران علیه اغتشاشگران بود.

,

سنایی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند با ایجاد اغتشاشات داخلی بین حاکمیت و مردم شکاف ایجاد کنند اما هوشیاری ملت ایران مانعی بر سر راه آن‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه