اخبار داغ

کارشناس مسائل بین المللی:

یکی از راهکارهای قطع دخالت آمریکا در ایران، انجام وظیفه توسط دولت است

یکی از راهکارهای قطع دخالت آمریکا در ایران، انجام وظیفه توسط دولت است
کارشناس مسائل بین المللی گفت: برای قطع کردن دخالت‌های آمریکا، اسرائیل، آل سعود و دیگر کشورهای خارجی در سیاست‌های داخلی ایران، باید دولت کار خود را به درستی انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فؤاد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص دخالت های آمریکا در سیاست های داخلی ایران و حمایت آشکار ترامپ از آشوب های اخیر، گفت: آمریکا به دنبال سرنگونی حکومت ایران است و «تیلرسون، وزیر امورخارجه آمریکا» نیز این را چندین بار به صراحت گفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا احساس می کند اتفاقاتی که در چند روز گذشته در ایران افتاده به گونه ای منجر به سرنگونی حکومت ایران شود؛ برای همین حمایت های خود را از آشوب های داخل ایران به صورت آشکارا انجام می دهد.

,

 

,

کارشناس مسائل بین‌الملل همچنین با اشاره به دست های پشت پرده آشوب های اخیر و حمایت های آل سعود، تصریح کرد: محمد بن سلمان اعلام کرده که درگیری ها را به داخل ایران می کشانیم که این می تواند نشانه علاقه سعودی ها به اغتشاش در ایران باشد.

,

 

,

وی همچنین در ادامه بیان کرد: آل سعود از نظر مالی به دلیل اینکه از دو عنصر علاقه به آشوبگری و پول برخوردار هستند، می توانند از آشوب ها حمایت کنند و معمولاً نیز در این عرصه فعال بوده اند.

,

 

,  ,

دولت باید کار خود را درست انجام دهد/ وعده‌ها نباید در حد شعار باقی بماند

, دولت باید کار خود را درست انجام دهد/ وعده‌ها نباید در حد شعار باقی بماند,

 

,

ایزدی با اشاره به راهکارهای قطع کردن دخالت های آمریکا در سیاست های داخلی ایران، عنوان کرد: برای قطع کردن دخالت های آمریکا، اسرائیل، آل سعود و دیگر کشورهای خارجی در سیاست های داخلی ایران، باید دولت کار خود را به درستی انجام دهد.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه چنانچه قرار است دولت پول فلان مالباخته ای را پس بدهد سریع‌تر به آن عمل کند، تشریح کرد: نمی شود شعار و قول بدهیم ولی به آن عمل نکنیم، این کار درستی نیست.

,

 

,

کارشناس مسائل بین المللی با بیان اینکه اگر دولت شعار انتخاباتی داده باید به آن عمل کند و در این اوضاع اقتصادی باید به سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل شود، تأکید کرد: اگر دولت در این زمینه ها کم کاری کند مطمئناً نتیجه آن ایجاد مشکل برای کشور می شود.

,

 

,

وی در پایان ضمن تأکید بر تأثیر حضور مردم، خاطرنشان کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف در حل مشکلات بسیار کمک می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه