اخبار داغ

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن و عترت در قرچک

تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآن و عترت در قرچک
آیین تجلیل از دانش آموزان مسابقات قرآن، عترت، نماز، فرهنگی و هنری با حضور دانش آموزان برگزیده، فرهنگیان ومسئولان شهرستان در کانون ملائک قرچک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ آیین تجلیل از دانش آموزان مسابقات قرآن، عترت، نماز، فرهنگی و هنری ظهر امروز با حضور دانش آموزان برگزیده، فرهنگیان و مسئولان شهرستان در کانون ملائک قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش قرچک طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: خانواده، معلمان ومدیران می تواند در تربیت و پرورش دانش آموزان نقش مهم و تاثیرگذار داشته باشند.

,

وی با اشاره به تربیت و تفکر قرآنی، بیان کرد: مربیان و معلمان باید آموزه های مبتنی بر قرآن با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنند تا روند آموزشی اسلامی هر چه بهتربرای دانش‌آموزان ارائه کنند.

,

نیکبخت تاکید کرد: آنچه از قرآن و عترت به دانش آموزان یاد می دهیم، عمل به معارف قرآنی والهی را با رفتار خود به آنان بیاموزیم، تا در نزد خداوند سربلند شویم.

,

وی افزود: پرورش دهندگان فرزندان قرآنی برترین ثواب ها را می برند و تربیت کنندگان وترویج دهندگان قرآن دارای برترین درجات نزد پروردگار هستند.

,

 

,

, ,

 

,

مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: برگزاری مسابقات قرآن، نماز وعترت بزرگترین افتخار برای مجموعه آموزش وپرورش است که سفره نعمت قرآن کریم را برای دانش آموزان فراهم کرده است و همه شرکت کنندگان این مسابقات پیروز و برنده میدان هستند زیرا که در عرصه مهم فراگیری کلام وحی گام برداشتند.

,

وی تصریح کرد: این مسابقات یک تمرین است، بسیاری از نخبگان و برگزیدگان برجسته جهان فعالیت های خود را از دوران مدرسه آغاز کرده و اکنون به درجات عالی دست یافتند.

,

نیکبخت در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مکانی برای کشف و پرورش ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان به ویژه استعدادهای قرآنی است.

,

در پایان این مراسم ازبرگزیدگان قرآن، عترت، نماز، فرهنگی و هنری دانش‌آموزی  تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه