اخبار داغ

فرماندار بابلسر:

راه مردم از آشوب‌گران جداست/ امنیت بابلسر در اغتشاشات اخیر به دلیل بزرگواری مردم بود

راه مردم از آشوب‌گران جداست/ امنیت بابلسر در اغتشاشات اخیر به دلیل بزرگواری مردم بود
فرماندار بابلسر با بیان اینکه مردم فهیم بابلسر شرایط را درک و مسیر خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند تا هیچ‌گونه تجمعی در این شهرستان صورت نگیرد، گفت: البته این موضوع نشانگر این نیست که مردم گله‌مند نیستند، بلکه امنیت بابلسر به دلیل لطف و بزرگواری مردم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، سیدعلی اسد صبح امروز در جلسه شورای اداری بابلسر با اشاره به دلیل تاخیر یک ماهه در برگزاری این جلسه، اظهار کرد: علاقه داشتیم این جلسه با حضور استاندار برگزار شود ولی به دلیل جلسات پیش‌بینی نشده در تهران، این امر محقق نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

وی با تقدیر از مردم و مسئولان بابلسر به دلیل مشارکت در کمک‌رسانی و نوع‌دوستی در زلزله اخیر غرب کشور، افزود: عمکلرد بابلسر در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خوب و ستودنی بود.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: امیدواریم این حوادث در کشور تکرار نشود اما زلزله اخیر موجب شد تا بارقه‌ای از امید ایجاد شود که هر کجا نیاز به کمک باشد، مردم به میدان می‌آیند.

این مسئول با بیان اینکه زلزله کرمانشاه باید درسی برای مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: حادثه همواره هست اما آمادگی هم باید وجود داشته باشد، کشورهای دیگر با کارهای مطالعاتی آسیب‌های ناشی از حوادث را به حداقل رسانده‌اند، بنابراین ماهم می‌توانیم.

اسد با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، گفت: مردم توقعات، انتظارات و گله‌هایی دارند که باید شنیده شود.

وی با بیان اینکه شاید اگر بهتر عمل می‌کردیم این گله‌ها نبود، بیان کرد: در اغتشاشات اخیر افرادی فرصت‌طلب به‌دنبال ضربه زدن به نظام بودند و قطعا راه مردم از آشوب‌گران جداست.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه آشوب‌گران به‌دنبال مطالبات مردم نیستند، به سخنی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند «اگر مسئولان ضعف‌ها را برطرف کنند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اشاره کرد و متذکر شد: این یک تلنگر برای ما است.

این مسئول با تقدیر از نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه و بسیج بابلسر در مدیریت فضای این شهرستان، اظهار کرد: بخش مهم‌تر مردم فهیم بابلسر هستند که شرایط را درک و مسیر خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند تا هیچ‌گونه تجمعی در این شهرستان صورت نگیرد.

اسد ادامه داد: البته این موضوع نشانگر این نیست که مردم گله‌مند نیستند، بلکه امنیت بابلسر به دلیل لطف و بزرگواری مردم بود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از هر عبادتی بالاتر است، خطاب به مسئولان، گفت: دارایی صرفا مال نیست، موقعیت اجتماعی نیز یک ثروت است که باید قدردان آن باشیم و به مردم خدمت کنیم.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: وظیفه ما پرداختن به موضوعات سیاسی و جناحی نیست، بلکه فقط و فقط خدمت به مردم است.

اسد اضافه کرد: اگر مردم همراه ما بودند و حمایت کردند، نباید خوشحال شویم که مشکلی نداریم، بلکه این به دلیل بزرگواری مردم است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم پرشور برگزار شدن مراسم دهه فجر، بیان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا این مراسم هر سال پررنگ‌تر از سال قبل برگزار شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه