اخبار داغ

با تصمیم کمیسیون نظارت بر بازار

یکشنبه‌بازار نکا به جمعه‌بازار منتقل می‌شود

یکشنبه‌بازار نکا به جمعه‌بازار منتقل می‌شود
شهردار نکا با اعلام تصمیم کمیسیون نظارت بر بازار در این شهرستان مبنی بر انتقال یکشنبه‌بازار به جمعه‌بازار، از احداث یک پل عابر جدید بر رودخانه نکا به منظور رونق بازار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پیک نکا با اشاره به مشکلاتی که یکشنبه‌بازار برای اهالی منطقه ایجاد کرده بود، اظهار کرد: ازجمله مشکلات اساسی آن را باید ترافیک و عدم آسفالت محوطه بزرگ مربوط به آن قلمداد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک نکا,

وی افزود: پس از شروع کار در شهرداری نکا یکی از مطالبات مردم و مسئولان ساماندهی یکشنبه‌بازار بوده که برهمین اساس در کنار سایر کارهایی که تعریف شده بود یکشنبه‌بازار نیز در دستور کار رسیدگی و ساماندهی قرار گرفت.

شهردار نکا با بیان اینکه ابتدا برای ساماندهی به زیرساخت منطقه یکشنبه‌بازار پرداخته شد، خاطرنشان کرد: در گام اول پس از نزدیک به 14 سال تمام منطقه مربوط به این بازار هفتگی در سطح شهرستان نکا آسفالت شد.

این مسئول اضافه کرد: در گام بعدی جانمایی بازار است که در دستور کار قرار دارد، بدین صورت که با خط‌کشی‌هایی که در برنامه وجود دارد جانمایی لازم صورت می‌گیرد تا هر فروشنده‌ای جای مخصوص خود را شناخته و در آن مستقر شود.

اولویت با فروشندگان نکا

وی گفت: فراخوانی داده شده تا همه افرادی که درخواست بهره‌مندی از غرفه در این بازار را دارند به شهرداری نکا مراجعه کنند تا برای همه آن‌ها کارت شناسایی پس از نام‌نویسی صادر شود که در این صورت مشخص می‌شود هر کسی در کدام غرفه مشغول به کار می‌شود.

احمدی با اشاره اینکه اولویت به فروشندگان اهل نکا داده شده است، تصریح کرد: اولویت اول برای دست‌فروشان نکا و پس از آن برای شهرهای همجوار است که اگر ظرفیت لازم در بازار وجود نداشته باشد به هیچ وجه جایی به شهرهای همجوار داده نخواهد شد.

وی همچنین از تصمیم مسئولان نظارت بر بازار خبر داد و افزود: در جلسه گذشته کمیسیون نظارت بر بازار شهرستان نکا تصمیم بر این شد تا یکشنبه‌بازار به جمعه‌بازار به خاطر مسائل ترافیکی مربوط به آن انتقال داده شود که با موافقت شهرداری از جمعه همین اجرایی می‌شود.

شهردار نکا با بیان انتظارات و درخواست خود از تمامی اهالی بازار و دست‌فروشان در راستای همکاری لازم برای اجرای این طرح، تأکید کرد: به شدت به دنبال ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر هستیم.

بازار امام رضا(ع) رونق می‌گیرد

این مسئول اضافه کرد: در آینده نزدیک به دست‌فروشان ابلاغ می‌شود تا همه دست‌فروشانی که می‌خواهند در داخل شهر دست‌فروشی کنند به شهرداری نکا مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند تا در بازار امام رضا(ع) جای داده شوند.

وی گفت: پس از فراخوان شهرداری، دست‌فروشان موظف هستند تا ثبت‌نام کنند چراکه برنامه‌ریزی خاصی برای این بازار در نظر گرفته شده که با احداث و نصب یک پل ارتباطی از کوچه اسماعیلی تا بازار امام رضا(ع) عملیاتی می‌شود.

در پایان احمدی عید سال 97 را زمان بهره‌برداری از این پل خواند و متذکر شد: همزمان ارتقای زیرساخت‌های بازار امام رضا(ع) به منظور رونق و توسعه آن در دستور کار قرار می‌گیرد که پس از تحقق آن به هیچ کس اجازه دست‌فروشی در سطح شهر داده نمی‌شود و به شدت پس از آن با افرادی که قصد دست‌فروشی در سطح شهر را داشته باشند برخورد می‌شود.
,
,
,
,
,
,
,
, اولویت با فروشندگان نکا, اولویت با فروشندگان نکا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بازار امام رضا(ع) رونق می‌گیرد, بازار امام رضا(ع) رونق می‌گیرد,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه