اخبار داغ

بمناسبت هفته شورای آموزش و پرورش؛

زنگ مشارکت در دبستان امام رضا بندرترکمن نواخته شد+تصاویر

زنگ مشارکت در دبستان امام رضا بندرترکمن نواخته شد+تصاویر
مراسم متمرکز بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور مسئولین شهرستانی در دبستان دخترانه امام رضا(ع) بندرترکمن برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در این مراسم الیاس هیوه چی فرماندار بندرترکمن ضمن تسلیت حادثه جانباخت شهادت گونه تعدادی از هموطنان عزیز در سانحه غم انگیز کشتی سانچی اظهار داشت: هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش را باید ارج نهاد زیرا تشکیل شورا و بخصوص شورای آموزش و پرورش سبب می شود تا از نظرات مختلف در حوزه های آموزشی،علمی و پرورشی استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی افزود: باید در این شوراها تصمیماتی اخذ شود تا موجب تربیت فرزندانی با نشاط،مودب و دارای علم شود.

فرماندار بندرترکمن ادامه داد: باید برای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان نیز تصمیماتی گرفته شود تا به امید خدا در بستری خوب و مناسب امکان توسعه کشور فراهم شود.

همچنین رییس آموزش و پرورش بندرترکمن اظهار داشت:مشارکت در آموزش و پرورش پدیده ای است که در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه مورد توجه بوده است و این بدان معناست که مدیریت این دستگاه عظیم و بزرگ،بدون مشارکت مردم و مسئولین چندان مطلوب نخواهد بود.

ایمری از کلیه همکاران فرهنگی و دلسوز،مدیران و خیرین تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت:خیرین مهربان و دلسوز در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی همواره در کنار مسئولین و مدیران بوده و تا جایی که توانسته اند کمکهای بی دریغ خود را ابراز داشته اند.

در این مراسم زنگ مشارکت توسط فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و حاج آخوند کر به صدا درآمد و از خیرین و اعضای فعال شورای آموزش و پرورش نیز تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که در این مراسم سرود جمعی دانش آموزان با عنوان(خیرین درود) و همچنین جشنواره ی غذا نیز برگزار شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه