اخبار داغ

امام جمعه موقت سنندج:

مسئولان پشت درهای بسته خود را محبوس نکنند و مشکلات مردم را بشنوند

مسئولان پشت درهای بسته خود را محبوس نکنند و مشکلات مردم را بشنوند
امام جمعه موقت سنندج گفت: باید مسئولان استانی به ویژه مسئولان استانداری کردستان برای برطرف کردن مشکلات بیکاری و معیشتی مردم همت و تلاش مضاعف کنند و در اتاق‌های خود را بر روی مردم باز کرده و بیشتر از گذشته آنان را تحویل بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودیماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با تاکید بر شکرگذاری نعمت‌های خدا، امنیت کنونی و سلامت افزود: قرآن و فرموده‌های پیامبر اکرم(ص) بهترین و بدترینخانواده‌ها را به ما معرفی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با تاکید بر شکرگذاری نعمت‌های خدا، امنیت کنونی و سلامت افزود: قرآن و فرموده‌های پیامبر اکرم(ص) بهترین و بدترینخانواده‌ها را به ما معرفی می‌کند.,

 

,

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به امنیت و آرامش کنونی کشور اظهار کرد: باید شکرگذار خداوند باشیم که در کشور اسلامی که حق و حقیقت است، زندگی می‌کنیم.

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به شهادت پرسنل کشتی سانچی گفت: این افراد پرسنل زحمت‌کشی بودند که در آتش سوختند و قلب ملت ایران در این حادثه داغدار شد.

,

 

,

وی با اشاره به سالگرد شهدای 28 دی‌ماه سال 65 اضافه کرد: در این بمباران 220 نفر در شهر سنندج به وسیله هواپیماهای بعثی عراق به درجه شهادت و 123 نفر به درجه جانبازی نائل شدند.

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه وظیفه همه ماست که از آن روزها یاد کنیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام توطئه‌های دشمنان بر علیه دین، نظام و مردم به وسیله "ذکاوت و بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری" خاموش شد.

,

 

,

وی گفت: باید مسئولان استانی به ویژه مسئولان استانداری کردستان برای برطرف کردن مشکلات بیکاری و معیشتی مردم همت و تلاش مضاعف کنند و در اتاق‌های خود را بر روی مردم باز کرده و بیشتر از گذشته آنان را تحویل بگیرند.

,

 

,

ماموستا حسینی افزود: امیدواریم همان گونه که امنیت پایدار داریم با زحمت و تلاش مسئولان نیز شاهد ایجاد اشتغال پایدار هم باشیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: بارها گفته‌ایم اگر مسئولی مردم را پله‌ای برای ترقی خود می‌کنند، از حق تعالی طلب می‌کنیم که وی را با اشد مجازات، محاکمه کند.

,



*مسئولان به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند


ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجد جامع بانه برگزار شد؛ با اشاره  به آیات و روایات اسلامی در خصوص وفای به عهد و عمل به آن اظهار داشت: طبق آیات و روایات اسلامی خوش قولی و عمل به تعهدات از ضروریات دینی و نشانه های ایمان است.


وی افزود: رسول گرامی اسلام(ص)  بهترین الگو و اسوه برای مسلمانان در تمام زمینه ها بویژه وفای به عهد و خوش قولی است بطوریکه ایشان نسبت به تعهداتی که با کفار هم که داشتند وفادار بودند.


ماموستا کریمی از مسلمانان بویژه مسئولین خواست در زمینه وفای به عهد و خوش قولی پیامبر اسلام را سرمشق و الگوی خود قرار دهند و نسبت به تعهداتی که در قبال دین؛ جامعه و مردم دارند پای بند باشند.


امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه مسئولین در قبال مردم و انجام وظایف و تعهدات خود مسئول هستند از آنها خواست نسبت به وظایفی که نسبت به مردم و جامعه دارند به نحو احسن عمل کنند.


وی تصریح کرد: چنانچه هر کس در جایگاهی که دارد نسبت به وظایفش متعهد و دلسوز باشد جامعه رو به رشد و سعادت پیش خواهد رفت و اگر غیر از این باشد خداوند دشمنان را بر آنها مسلط خواهد کرد.


وی در ادامه سخنان خود از مجموعه آموزش و پرورش بانه و اعضای شوراهای آموزش و پرورش این شهر  بدلیل کسب رتبه برتر استانی قدردانی کرد و گفت: کسب رتبه برتر برای سومین سال متوالی حاکی از انجام تعهدات این شورا در قبال مسئولیتشان است.


ماموستا کریمی همچنین از رئیس مرکز بهداشت و مجموعه این مرکز  به دلیل نظارت های مستمر بر صنوف حساس نیز قدردانی کرد و گفت: این نظارت های مستنر تاثیر بسزایی در ارتقای سلامت جامعه و بهداشت عمومی دارند که می باست تداوم داشته باشد.

,
,
, *مسئولان به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند, *مسئولان به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه