اخبار داغ

تحولات منطقه؛

افزایش تنش بین ترکیه با مناطق کُردنشین سوریه+ تصاویر و نقشه

افزایش تنش بین ترکیه با مناطق کُردنشین سوریه+ تصاویر و نقشه
ارتش ترکیه در چند ساعت گذشته، ده ها بار مناطق کُردنشین شمال سوریه را به بهانه حضور شبه نظامیان کُرد در منطقه بمبارن کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با تهدیدهای چند روز گذشته مقام های ترکیه علیه شبه نظامیان کُرد مستقر در مناطق شمالی و شمال غربی استان حلب، ارتش این کشور در چند ساعت گذشته حمله های سنگینی را با استفاده از خمپاره علیه این مناطق آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

توپخانه ارتش ترکیه مستقر در مناطق مرزی واقع در شمال منطقه«عفرین» در چند روز گذشته ده ها بار روستاهای مرزی را بمباران کرده اند و خسارت زیادی را به خانه ها وارد کرده اند.

, ,
efrin (1)
,
efrin (1)
, efrin (1), efrin (1),
,
efrin (2)
,
efrin (2)
, efrin (2), efrin (2),

از مناطق غربی شهر«اعزاز» واقع در شمال استان حلب خبر می رسد، تروریست های موسوم به «سپر فرات» که توسط ترکیه حمایت می شوند با ده ها خمپاره روستاهای شرقی «عفرین» را مورد هدف قرار دادند و شماری از اهالی را زخمی کردند.

,

دولت ترکیه همچنین به بهانه مبارزه با شبه نظامیان کُرد، هزاران تروریست را به مناطق مرزی با «عفرین» انتقال داد.

, ,
efrin (3)
,
efrin (3)
, efrin (3), efrin (3),
,
efrin (4)
,
efrin (4)
, efrin (4), efrin (4),

از مناطق غربی استان حلب خبر می رسد، گروهی از نیروهای ارتش ترکیه به همراه تروریست های سپر فرات در مناطق جنوبی کُرد نشین مستقر شده اند و خود را برای انجام عملیات زمینی علیه شبه نظامیان کُرد آماده می کنند.

,

شبکه خبری«المیادین» لبنان اعلام کرد: هم زمان با افزایش تنش بین ترکیه و شبه نظامیان کُرد مستقر در شمال استان حلب، روسیه نیروهای مستقر خود در شهر «عفرین» را به مناطق شرقی از جمله«تل عجار» فرستاده است.

,

خبرگزاری«آناتولی» ترکیه اعلام کرده است که ارتش این کشور سامانه های راداری هوشمندی را در بخش وسیعی از مناطق مرزی خود با استان های حلب و ادلب سوریه مستقر کرده است.

,

دولت ترکیه قصد دارد به بهانه حضور شبه نظامیان کُرد مستقر در مناطق مرزی خود، بخش وسیعی از شمال استان حلب از جمله«عفرین و منبج» را تحت اشغال خود دربیاورد.

, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/ المیادین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه