اخبار داغ

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان خبر داد

صرف اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان جهت توسعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در طارم

صرف اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان جهت توسعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در طارم
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در سایه تلاش مسئولین و دولت بیش از ۵۰ میلیارد تومان در زمینه گازرسانی، آسفالت، مسکن مهر و بهسازی و …. در سطح شهرستان طارم هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، مراسم تکریم و معارفه بخشدار شهر چورزق با حضور بهروز مهدوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان و هیئت همراه، اهالی و شورای اسلامی و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

مهدوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان در این مراسم اظهار کرد: ضعف در بخش اطلاع رسانی عملکرد دولت وجود دارد تدبیر در تمام مراحل زندگی، حکومت داری و نظام اداری باید باشد اگر نباشد خسارت فراوانی برای کشور خواهد داشت توان مدیریت ضعیف ترین تمدن ها را قوی میکند.

,

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) افزود: برنامه ریزی درست مال اندک را افزایش داده
و برنامه ریزی نادرست مال فراوان را کاهش می دهد.

,
,

مهدوی خاطرنشان کرد: در طی جمع بندی نظرات اندیشمندان مدیریت، یک فرایند برای درست سازماندهی کردن هست اگر مشکلی هم بوده ضعف مدیریت بوده است گفتنی است قدرت مدیریت و قدرت برنامه ریزی است که مال اندک را افزایش می دهد.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در سایه تلاش مسئولین و دولت بیش از ۵۰ میلیارد تومان در زمینه گازرسانی، آسفالت، مسکن مهر و بهسازی و …. در سطح شهرستان طارم هزینه شده است.

,

وی در ادامه به کتمان خدمات دولتمردان و برجسته کردن ضعف های دولت اشاره کرد و یادآور شد: آنهایی ک علیه دولت شعار میدادند شکست خوردگان انتخابات بودند که با برنامه ریزی وارد عمل شدند تعدادی دیگر که بانک ها رو آتش زدند و خرابی به بار آوردند.

,

مهدوی تصریح کرد: خدمات دولت نباید نادیده گرفته شود بنابراین با حب و بغض نمی شود مملکت را اداره کرد همه میدانیم نظام چه خدماتی ارائه کرده است.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ابراز کرد: ما در دهه ۸۰ با بحران بیکاری مواجه بودیم و همچنان ادامه دارد سال گذشته ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شده و امسال ۱ میلیون شغل قرار است ایجاد شود.

,

وی بیان کرد: امروز عده ای دولت را زیر سوال می برند و کسی جلو دار نیست مسکن مهر را ایجاد کردند با آن کیفیت پایین و تبلیغ کردن که دولت می خواهد آن را جمع کند گفتنی است مهار تورم ۴۰ درصدی، تلاش در حوزه بهداشت و درمان، وارد کردن دارو امروز بیشترین فشار بر پزشکان و پرستاران هست بیشتر بیماران را تحت پوشش دارند.

,

مهدوی ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت های انسانی استفاده شود بنابراین کاری بکنیم که خدمات دولت شیرین باشد و مردم لذت ببرند ما مشکلات را انکار نمی کنیم بیکاری هست انتقادات باید سازنده باشد و در کنار آن پیشنهاد و راهکارهای سازنده ارائه شود و انصاف نیز رعایت شود.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: مبنای وزارت کشور این است که از نیروهای وزارت کشور در بخشداری ها استفاده شود ولی در شرایط خاص و با سهمیه خاص امکان پذیر است گفتنی است در این مراسم از زحمات حسنلو تقدیر و محمد محمدی بعنوان بخشدار جدید شهر چورزق معرفی شد.

,

856

, 856, 856,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه