اخبار داغ

گزارشی از آخرین وضعیت آب و هوای استان در 24 ساعت گذشته؛

آذربایجان‌‌شرقی به زیر صفر رفت!/ شبِ سرد ورزقان، زمین را پیست اسکی کرد

آذربایجان‌‌شرقی به زیر صفر رفت!/ شبِ سرد ورزقان، زمین را پیست اسکی کرد
ورزقان با 29 درجه زیر صفر سردترین نقطه آذربایجان‌شرقی و ایران اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، طبق اطلاعیه‌‌ی صادره از سوی اداره‌کل هواشناسی استان آذربایجان‌‌شرقی، پیشینه دما در ورزقان در 24 ساعت گذشته منفی 8 و کمینه دما منفی 29 درجه زیر صفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه این گزارش آمده است: شهرستان بستان آباد با کمیته منفی 23 درجه، مرند با کمینه منفی 10 درجه، سراب منفی 21 درجه، چاراویماق منفی 19 درجه، اهر 19 با منفی درجه، کلیبر منفی 11 درجه زیر صفر، میانه با کمینه منفی 12 درجه، مراغه، بناب، مراغه  و ملکان با کمینه منفی 11 درجه و عحب شیر با کمینه منفی 8 درجه، هریس با کمینه منفی منفی 12 و جلفا با کمینه منفی 8 درجه، مرند با کمینه منفی 10 درجه، شبستر با کمینه منفی 9 و سهند با کمینه منفی 10 درجه  و هشترود با کمینه  منفی 15 درجه زیر صفر در 24 ساعت گذشته روز و شب سردی را طی کرده‌اند.

,

در این مدت کمینه دمای هوای تبریز به 11 درجه زیر صفر رسید؛ همچنین در 24 ساعت گذشته هیچ نقطه از استان آذربایجان‌شرقی بالای صفر گزارش نشده است.

,

کارشناس هواشناسی استان آذربایجان شرقی با اشاره به ادامه یافتن سردی هوا در این استان اعلام کرده‌اند، این موج سرما تا روز سه شنبه ادامه داشته و روزها نیز تنها در ساعاتی از روز شاید افزایش بسیار کم دما را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه