اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

دلسوزان نظام و انقلاب، دستاوردهای انقلاب را در فضای مجازی و حقیقی تبیین کنند/ انقلاب اسلامی ایران، هیمنه و شاخ استکبار را شکست

دلسوزان نظام و انقلاب، دستاوردهای انقلاب را در فضای مجازی و حقیقی تبیین کنند/ انقلاب اسلامی ایران، هیمنه و شاخ استکبار را شکست
امام جمعه میاندوآب گفت: مهم ترین کاری که در دهه مبارک فجر و در آخر دهه چهارم انقلاب می توانیم انجام دهیم این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و بگوییم که از کجا به کجا رسیده ...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دبیرستان شاهد شهید باکری میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: متاسفانه نتوانسته ایم دستاوردهای انقلاب اسلامی را آنطور که هست, تبیین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب گفت: امروز دشمنان در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به دنبال شانتاژ علیه انقلاب و نظام اسلامی است و باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.

,

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است, افزود: مهم ترین کاری که در دهه مبارک فجر و در آخر دهه چهارم انقلاب می توانیم انجام دهیم این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کنیم و بگوییم که از کجا به کجا رسیده ایم.

,

حسن زاده به دلایل دشمنی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با نظام و انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران, هیمنه استکبار را شکسته است.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: استکبار بر خاورمیانه مسلط بود و ایران را نیز به سه قسمت تقسیم کرده بودند ولی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با پیروزی انقلاب اسلامی, هیمنه و شاخ استکبار را شکست.

,

وی با بیان اینکه دولت و ملت و نظام ایران تنها کشوری است که شعار “مرگ بر آمریکا” سر می دهند, افزود: ما در مقابل کدخدا ایستادیم و شاخش را شکستیم.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه دلسوزان انقلاب باید در فضای مجازی  دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند, گفت: باید با امتی پابه کار و رهبری صالح و در کنار هم دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما منکر برخی مشکلات و نواقص نیستیم, اظهار کرد: انقلاب دستاوردهای زیادی داشته از جمله قبل از انقلاب تنها ۲۳ سد در کشور داشتیم ولی اکنون تنها ۱۰۰ سد در حال احداث است که این نشان دهنده پیشرفت است.

,

وی با بیان اینکه در کدام کشور در چهار دهه این همه امکانات برقرار شده است, تصریح کرد: حتی در دورافتاده ترین روستاها و روستاهایی با هفت خانوار نیز امکانات و خدمات مانند برق و آب و تلفن برقرار است.

,

حسن زاده اظهار کرد: مسئولان صدیق انقلاب از همان ابتدا تلاش و کوشش می کنند و نباید انصاف را از دست داد.

,

وی افزود: همه دلسوزان نظام و انقلاب باید دست به کار شده و در فضای مجازی و حقیقی. به تبیین آثار و اهداف انقلاب بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه