اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه- شاندیز:

بیش از 1000 دانش آموز در مسابقات سراسری قرآن و نماز طرقبه شاندیز شرکت دارند

بیش از 1000 دانش آموز در مسابقات سراسری قرآن و نماز طرقبه شاندیز شرکت دارند
رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه- شاندیز گفت: سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شهرستان طرقبه- شاندیز با حضور یک هزار و ۱۰۰ نفر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد صفرپور در گفتگو با طرقبه نیوز، اظهار کرد: سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان طرقبه- شاندیز در ۱۰ رشته برای مقطع متوسطه اول و دوم و در پنج رشته در مقطع ابتدایی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز،,

 

,

وی افزود: مسابقات قرآنی مقطع متوسطه دهم و یازدهم بهمن ماه و مقطع ابتدایی اسفندماه سال جاری در دارالقرآن نورالمهدی(عج) طرقبه با حضور هزار و ۱۰۰ دانش آموز برتر آموزشگاه های این شهرستان برگزار می شود.

,

 

,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه- شاندیز با بیان اینکه داوران مجرب خراسان رضوی و مربیان قرآن اداره آموزش وپرورش طرقبه- شاندیز در این مسابقات به قضاوت خواهند پرداخت، گفت: مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان طرقبه- شاندیز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و دارالقرآن نورالمهدی(عج) وابسته به آموزش وپرورش این شهرستان برگزار می شود.

,

 

,

وی افزود: ششمین مرحله آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۴۸۸ نفر ۱۰ اسفند ماه سال جاری در دو پایگاه طرقبه- شاندیز برگزار می شود.

,

 

,

حجت الاسلام صفرپور تصریح کرد: تا جمعه ششم بهمن ماه ۴۸۸ نفر از این شهرستان در سایت سراسری قرآن و عترت ثبت نام شده اند، که ۸۰ درصد شرکت کنندگان بانوان هستند و بیشترین آمار ثبت نام در رشته حفظ سوره های «واقعه و ملک» می باشد.

,

 

,

وی افزود: شرکت کنندگان کلاس های قرآنی مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، بیشترین مشارکت را در این مسابقات نسبت به سایر موسسات قرآنی سطح شهرستان داشته اند.

,

 

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه- شاندیز خاطرنشان کرد: قرآن آموزان کلاس های حفظ ترتیبی و موضوعی، جلسات قرآنی، دانشگاه ها و حوزه‌های علمیه دو شهر شاندیز و طرقبه، کانون اصلاح و تربیت و مدارس ابتدایی ومتوسطه شهرستان نیز در این آزمون سراسری ثبت نام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه