اخبار داغ

رامیان با رتبه 13.8 درصد رتبه آخر اشتغال درگلستان را دارد

رامیان با رتبه 13.8 درصد رتبه آخر اشتغال درگلستان را دارد
فرماندار شهرستان رامیان گفت: رامیان با رتبه 13.8 درصد رتبه اخر اشتغال در استان گلستان را دارد و این مطلوب نیست زیرا آینده این نظام و انقلاب وابسته به اشتغال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: باید در راهپیمایی 22 بهمن که خون بهای شهیدان است حضورحداکثری پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان,

وی اظهار کرد: مردم ولی نعمت و صاحب اختیار ما هستند و نباید آلوده مرزبندی های سیاسی و قومی شویم و در این مقوله دست و پا بزنیم.

,

سالاری افزود: رامیان با رتبه 13.8 درصد رتبه اخر اشتغال در استان گلستان را دارد و این مطلوب نیست زیرا آینده این نظام و انقلاب وابسته به اشتغال است و ما قربانی مرزبندی های قومیتی و شهرستانی شده ایم.

,

وی بیان کرد: 232 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 211 میلیارد ریال و اشتغالزایی 178 نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

,

فرماندار شهرستان رامیان عنوان کرد: از این تعداد پروژه، 75 طرح عمرانی با اعتبار 142 میلیارد ریال و 157 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال است.

,

وی افزود: بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای رضی، بهره برداری از پروژه احداث محور تاتار سفلی به سلاق غائب به طول ۵/۴ کیلومتر، بهره برداری از فاز اول نیروگاه مقیاس کوچک گازی chp در شهرک صنعتی و کلنگ زنی پروژه مرمت و بازسازی سد انحرافی آیش دیوان رامیان مهمترین پروژه های دهه فجر امسال شهرستان رامیان هستند

,

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به نعمت های خدادای این شهرستان در زمینه های گردشگری تصریح کرد: باید به فکر استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های کلیدی شهرستان رامیان باشیم.

وی در پایان با اشاره به  تذکراتی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد: حضور مدیران در همه جلسات الزامی است، تکریم ارباب رجوع در همه ادارات واجب و حقوق همه شهروندان باید رعایت شود و مدیران باید تمرین مردمداری کنند و مردم را در ادارات باید قانع و توجیه کنند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه