اخبار داغ

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مردم مطالبه خود از مسئولان را مطرح کنند/ مسئولان در کنار مردم مشکلات را حل خواهند کرد

مردم مطالبه خود از مسئولان را مطرح کنند/ مسئولان در کنار مردم مشکلات را حل خواهند کرد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن: توطئه های دشمنان هیچ اثری در دلسرد کردن مردم ندارد مسئولان در کنار مردم مشکلات را حل خواهند کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در کنار خیل عظیم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور کشورمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافت و بر لزوم وحدت و انسجام هر چه بیشتر مردم و مسئولان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


آیت الله هاشمی شاهرودی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به کوری چشم ترامپ و سایر دشمنان اسلام و ایران این حماسه عظیم، پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شد و بار دیگر ثابت شد که توطئه های دشمنان در دلسرد کردن مردم مبارز و انقلابی ایران هیچ اثری ندارد.

,
,


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام راهپیمایی ۲۲ بهمن را جژئی از هویت ملت ایران دانست و با تاکید بر اینکه این هویت و شعائر ریشه در مبانی دینی ما دارد، تاکید کرد: به تعبیر امام راحل این مراسم از ایام الله است و همین امر سبب حضور گسترده مردم و وحدت پایدار و اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

,
,


آیت الله هاشمی شاهرودی انقلاب اسلامی را نه تنها موجب بیداری مردم ایران ، بلکه موجب بیداری جهان اسلام و رشد مقاومت در منطقه و جهان علیه استکبار دانست و گفت: این حضور پر شور و گسترده نشانه افزایش هر چه بیشتر وحدت،همبستگی و انسجام ملی است.

,
,


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه های پی درپی دشمنان انقلاب و بدخواهان ملت، پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استکبار جهانی حقیقت انقلاب و نظام ما را نمی فهمد و مردم ایران را درست نمی شناسد. انشالله راهپیمایی امسال منتهی به گسترش اسلام ناب محمدی در سراسر جهان اسلام خواهد شد.

,
,


آیت الله هاشمی شاهرودی بزرگترین پیام حضور باشکوه امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پایداری ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان و بدخواهان ملت عنوان کرد و افزود: راهپیمایی امروز بار دیگر نشان داد که ملت ایران همچنان در مسیر اسلام و انقلاب پایدار خواهند ماند.

,
,


آیت الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد: مردم نجیب و شریف ما اگر مطالبه ای از مسئولان دارند، بیان می کنند و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات هم به امید خدا و همت و تلاش مسئولان در کنار مردم و درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب برطرف خواهد شد.

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه