اخبار داغ

تاکیدات امروز ائمه‌ جمعه استان تهران؛

حضور در ۲۲ بهمن یک رفراندوم بود

حضور در ۲۲ بهمن یک رفراندوم بود
ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را برگزاری یک رفراندوم در کشور دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم خداجو و آحاد مختلف جامعه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر تهران و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهران اقامه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز,

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های امروز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به بیان نکات اعتقادی و مسائل روز پرداختند.

,

ائمه جمعه شهرستان های استان تهران با قدردانی از حضور حماسی مردم قدرشناس و ولایتمدار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، این حضور باشکوه را یک رفراندوم بزرگ در کشور عنوان داشتند.

,

شبکه خبری تهران نیوز برای آگاهی بیشتر مخاطبان خود مشروح خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران را منتشر کرد که در ادامه متن این خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

,  تهران نیوز , تهران نیوز,

 

,

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:

, مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:, مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:,
حجت‌الاسلام ابوترابی‌ فرد+تهران نیوز /
, حجت‌الاسلام ابوترابی‌ فرد+تهران نیوز /,

 

,

امام جمعه موقت تهران: جبهه اسلام در درون منسجم و در برابر دشمن مقتدر است

, امام جمعه موقت تهران: جبهه اسلام در درون منسجم و در برابر دشمن مقتدر است, امام جمعه موقت تهران:,

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد که ۲۴ بهمن ماه طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد، در نخستین خطبه‌ خود در نماز جمعه تهران پس از توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در روزهای جمعه که سعادت عرض ادب محضر شما را به‌دست آورم، سخنانم را در چهارچوب منظم تقدیم خواهم کرد. از خداوند متعال مسئلت می‌طلبم که حقیر را در انجام این مهم یاری کند.

,

وی گفت: اصولی که تنها در سایه التزام به آن راه سعادت را خواهیم شناخت و در مسیر اقتدار و عزت گام برخواهیم داشت.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: مخاطب در آیه مبارکه انسان‌هایی هستند که به نعمت معرفت خدا و پیامبر آراسته‌ شده‌اند اما در کلاس اول و در آغاز حرکت قرار دارند. از نگاه قرآن، گویا هنوز بهره‌ای از حیات نبرده‌اند‌.

,

وی ادامه داد: حیات واقعی در سایه فهم آموزه‌های دین، ایمان به آن آموزه‌ها و عمل به آن به‌دست می‌آید. حیات، دستاورد ایمان و عمل صالح است. این اصلی‌‌ترین پیام انبیاء الهی است.

,

 

,

حیات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در سایه فهم صحیح دین و تعهد به‌آن به‌دست می‌آید

, حیات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در سایه فهم صحیح دین و تعهد به‌آن به‌دست می‌آید,

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان این‌که حیات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سایر عرصه‌ها در سایه فهم صحیح دین و تعهد به آن به دست می‌آید؛ خاطرنشان کرد: آنچه انقلاب اسلامی تجربه کرده دستاورد این سلوک است. آنجا که از حیات بهره نداریم، به‌دلیل فاصله‌گرفتن از این اصل کلیدی است.

,

وی با اشاره به این‌که انسان زانوزده در مدرسه قرآن یک قدم بدون دانش برنمی‌دارد،  گفت: مجلس محترم! دولت محترم! مدیران دلسوز! مدیران ارشد و میانی دستگاه قضایی! اگر این پیام قرآن شنیده و عمل شود، مشکلات به سرعت حل خواهد شد.

,

خطیب جمعه تهران با بیان این که دقیقاً تمام دقت و توجه رهبر معظم در ابلاغ سیاست‌های کلی بر این اصل استوار است، افزود: سیاست‌ها باید براساس دانش و علم تدوین شود. باید دانش و علم مسیر حرکت انسان، جامعه و خانواده را تدوین کند. هر سخن و هر قدم بدون پشتوانه علمی قطعاً یک گناه بزرگ است.

,

وی عنوان کرد: سخن آیت‌الله بهجت در سلوک فردی و تربیت روح، روان و جان می‌فرمودند «آنچه را علم دارید، عمل کنید و آنجا که علم ندارید توقف کنید؛ این راه رسیدن به همه مدارج کمال و تقرب خداست.»

,

 

,

شایسته سالاری از اصول کلیدی است / مسئولیت سپردن به فردی که شایستگی اخلاقی، علمی و ارزشی ندارد، خیانت به دین و ملت است

, شایسته سالاری از اصول کلیدی است / مسئولیت سپردن به فردی که شایستگی اخلاقی، علمی و ارزشی ندارد، خیانت به دین و ملت است,

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد بیان داشت: شایسته‌سالاری از دیگر اصول کلیدی است. مدیران و مسئولان ارشد! اگر مسئولیتی از سوی یکی از ما به فردی که شایستگی اخلاقی، علمی و ارزشی ندارد سپرده شود، خیانت به دین و ملت و آرمان‌های امت اسلام است.

,

مدیران کشور! مراقب سخن گفتن خود باشید. چرا باید سخنی بگوییم و پس از نقدهای فراوان بگوییم که این مقصود ما نبود. سخن مسئولان باید مستدل و محکم باشد تا دل‌ها را به هم نزدیک کند.

,

مدیران کشور! مراقب سخن گفتن خود باشید. چرا باید سخنی بگوییم و پس از نقدهای فراوان بگوییم که این مقصود ما نبود. سخن مسئولان باید مستدل و محکم باشد تا دل‌ها را به هم نزدیک کند.

,

وی گفت: سخن ما باید متقن و مستحکم باشد و با اولین نقد فرو نریزد‌. مدیران کشور! مراقب سخن گفتن خود باشید. چرا باید سخنی بگوییم و پس از نقدهای فراوان بگوییم که این مقصود ما نبود. سخن مسئولان باید مستدل و محکم باشد تا دل‌ها را به هم نزدیک کند.

,

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: صاحب کتاب «التحقیق» در واژه‌شناسی قرآن کریم «قول سدید» را علاوه بر اتقان منطقی و علمی دارای یک ویژگی دیگر هم می‌داند. ایشان می‌فرماید که «قول سدید» باید علاوه بر اتقان و استحکام، قول لیّن و نرم هم باشد‌ تا دل‌ها بپذیرند‌. «قول سدید» باید به یک ادبیات در نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود.

,

 

,

باید در جبهه داخلی صابر و استوار و در برابر دشمن مقاوم، ایستاده و مقتدر باشیم‌

, باید در جبهه داخلی صابر و استوار و در برابر دشمن مقاوم، ایستاده و مقتدر باشیم‌,

وی با تاکید بر این‌که صبر فردی و صبر جمعی از دیگر اصول محوری است، گفت: ایستادگی بر اصول و حق امر مهمی است. باید در جبهه داخلی صابر و استوار و در برابر دشمن مقاوم، ایستاده و مقتدر باشیم‌.

,

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: به تعبیر علامه طباطبایی «اسلام، تنها دینی است که اساس آیین خود را بسیار صریح برپایه اجتماع قرار داده و در هیج شانی از شئون خود نسبت به اجتماع بی‌اعتنا نبوده است.»

,

وی اظهار داشت: اسلام، مردم را از هرگونه پراکندگی به دور داشته است. جامعه همواره مورد توجه آموزه‌های دینی بوده است. یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های جامعه اسلامی، وحدت است.

,

 

,

اقتدار امروز ایران دستاورد وحدت مردم است

, اقتدار امروز ایران دستاورد وحدت مردم است,

خطیب جمعه تهران با بیان این‌که اقتدار امروز ما دستاورد وحدت ماست، گفت: قطعاً تاریخ ایران این اندازه از وحدت امروزی را هیچ‌گاه تجربه نکرده است اما باید بر صفوف امت اسلام بیافزاییم و وحدت کلمه را ارتقاء بخشیم‌.

,

وی عنوان کرد: همه باید در یک صف واحد و زیر سایه رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا امت اسلام، طعم پیروزی واقعی را آن‌گونه که شایسته است، بچشد.

,

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد افزود: باید جبهه اسلامی در درون منسجم و در برابر دشمن، مقتدر و یکپارچه باشد. خداوند متعال می‌فرماید «از ویژگی‌های پیروان پیامبر این است که جبهه‌ای متحد اما دشمن‌شناس و رصدکننده تهدیدها هستند.»

,

مدارا جای خود، اما نباید مدارا به انعطاف منافقانه تبدیل شود. 

,

مدارا جای خود، اما نباید مدارا به انعطاف منافقانه تبدیل شود. 

,

وی با اشاره به این‌که امر مدارا با مردم نیز امر مهمی است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمایند «بدان! که مدارا در انجام امور مدخلیت کامل دارد؛ چه در معاشرت با خلق و چه راجع به امور دینی و هدایت.»

,

امام جمعه موقت تهران گفت: مدارا جای خود، اما نباید مدارا به انعطاف منافقانه تبدیل شود. 

,

وی در پایان تاکید کرد: نمازگزاران عزیزی که دغدغه هدایت دیگران را دارید! آن‌طور که ممکن است انسان با مدارا موفق شود، قادر نیست با شدت و سلطه پیروز شود و به هدفش دست پیدا کند. فتح قلوب از فتح ممالک بالاتر است.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه موقت پاکدشت: حضور در ۲۲ بهمن یک رفراندوم بود

, امام جمعه موقت پاکدشت: حضور در ۲۲ بهمن یک رفراندوم بود, امام جمعه موقت پاکدشت:,

حجت‌الاسلام عباس مرادی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت به گرامیداشت ایام دهه فجر اشاره کرد و دراین‌باره بیان داشت: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی از قبل سم پاشی کردند تا ذهن مردم را نسبت به نظام اسلامی دچار تردید کنند تا مردم در گرامیداشت ایام دهه فجر شرکت نکنند.

,

امام جمعه موقت پاکدشت ادامه داد: اما دیدیم که مردم حضور شایسته‌ای داشتند و این جواب دندان‌شکن به دشمنان ما و ناامید کردن آن‌ها بود، به رغم وجود مشکلات به همه ثابت شد ملت ایران بعد از گذشت ۳۹ سال از نظام ارزشمند اسلامی دفاع می‌کنند.

,

خطیب نماز جمعه پاکدشت حضور در ۲۲ بهمن را یک رفراندوم بیان کرد و گفت: کسانی که به دنبال رفراندوم بودند چشمان خود را باز کنند که مردم با این حضور پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشتند، این نوع حمایت مردم از حکومت در دنیا بی‌سابقه است.

,

عباس مرادی حضور مردم را یک نعمت الهی برای مسئولین دانست و عنوان کرد: همه باید قدردان و شکر گذار این نعمت الهی باشند و راه شکر گذاری خدمت به مردم است.

,

امام جمعه موقت پاکدشت در پایان گفت: در جریان بحث وقت شهرستان زحماتی کشیده شده که با لطف به مقام معظم رهبری وقفیت قرار پنج‌گانه منتفی شده است ، اجرایی شدن این مهم زمان‌بر است اما مسئولین در شهرستان برای سرعت بخشیدن به این تصمیم منطقی اقدام مجدانه‌ای داشته باشند.

,

 

,

, ,

خطیب جمعه رباط کریم: آقای رئیس جمهور به چه چیزی می‌نازید؟ / تیم اقتصادی‌تان یا وزیر مسکن بی‌کفایت!

, خطیب جمعه رباط کریم: آقای رئیس جمهور به چه چیزی می‌نازید؟ / تیم اقتصادی‌تان یا وزیر مسکن بی‌کفایت!, خطیب جمعه رباط کریم: ,

حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجو در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در زندگی مشترک باید مراقب بسیاری از سخنانمان باشیم، شاید برخی از حرف ها برای همسران ناخوشایند باشد و این می شود که نزاع و درگیری صورت می گیرد.

,

وی افزود: پیش از آنکه سخن بگویید سعی کنید کمی درباره آن فکر کنید تا سخنی خلاف واقع نگویید و دیگران آزرده خاطر نشوند.

,

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم رباط کریم در راهپیمایی بزرگ ۲ بهمن ماه، خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با مشت های گره کرده بر دهان دشمنان زدن،امسال حدود۲ برابر جمعیت سال گذشته  مردم به خیابان ها امده بودند و ایستادگی خود را نشان دادند.

,

وی ادامه داد: دولت باید سعی کند تا معضل اشتغال و مسکن را در جامعه حل نماید، نمی شود به جوانان بگوییم که ازدواج کند اما کاری نباشد و قیمت مسکن نیز سر به فلک کشیده باشد.

,

خطیب جمعه رباط کریم در انتقاد به سخنان رییس جمهور در روز ۲۲ بهمن ماه، تصریح کرد: آقای رییس جمهور، برخی‌ها از قطار انقلاب پیاده شدند منظورتان کدام افراد است؟ مفسدین اقتصادی ،مفسدین حقوقی یا افرادی که در سال ۸۸ فتنه ایجاد کردند؟ سران فتنه ۲۰ ماه آزاد بودند.آقای رییس جمهور امروز مردم درد بیکاری دارند، دردی مانند رکود اقتصادی و حقوق نجومی آنها را ازار می دهد نه موضوعاتی دیگر،مردم برای چنین موضوعاتی به خیابان آمدند. اگر موضوع رفراندوم  تأیید شود به نظرتان چند درصد به کارآمدی شما رأی خواهند داد؟

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه موقت فیروزکوه: انقلاب اسلامی مدیون هیچ جناحی نیست/به درد مردم باید بیشتر توجه شود

, امام جمعه موقت فیروزکوه: انقلاب اسلامی مدیون هیچ جناحی نیست/به درد مردم باید بیشتر توجه شود, امام جمعه موقت فیروزکوه:,

حجت الاسلام والمسلمین سراج، امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه، گفت: اگر جامعه اسلامی بخواهد به سعادت برسد باید با دقت مصائب را نظر کند؛ جامعه اسلامی و ولایی است؛ بانک های ما افراد را برای یک وام ساده آنقدر می برند و می آورند که در نهایت او را جواب می کنند و این فرد چاره ای ندارد که گریبان من را به عنوان آخوند بگیرد؛ این درد جامعه است؛ باید به وضع جامعه بیشتر نگاه کنیم.

,

وی در ادامه افزود: گرفتاری هایی که جامعه اسلامی ما امروز با آن درگیر است مسائل زیادی است؛ این که در ادارات ما زیارت عاشورا می خوانند ربطی به ارزش هایی که در دین ما تاکید شده ندارد؛ از سیره و روش و سنت و گفتار معصومین خود باید الگوبرداری کنیم؛ به دقت برسیم؛ کارها روی روال ارزشی باشد و جامعه به نشاط نیاز دارد؛ افراد مومن و فداکار و دلسوز در انقلاب داریم.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما با انقلاب دنیا فرق دارد؛ در انقلاب های دنیا از مردم گرسنه می خواستند فریاد بزنند؛ در این انقلاب عظیم اسلامی ما صحبت از نان و گرسنه نبود؛ صحبت از کمال و قرآن و مکتب اهل بیت (ع) بود؛ صحبت انقلاب از ابتدا اسلام بود؛ اسلام وامدار کسی نیست؛ این انقلاب مدیون هیچ جناحی نیست.

,

وی تاکید داشت: ما همیشه یاور مظلومان بودیم و مخالف ظالم و ستمکار هستیم و همواره فریاد ما مرگ بر امریکا است؛ معجزه ۲۲ بهمن دشمنان ما را آگاه کرد که واقعا احمق هستند؛ مظهر اقتدار این انقلاب و این نظام برای دشمن روشن شد؛ همانند سنوات گذشته به دنیا اعلام کردیم این انقلاب به انقلاب مهدی (عج) متصل خواهد شد؛ آرزوی بیرون راندن این انقلاب از صحنه را به گور خواهند برد.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه موقت ورامین: آنهایی که از قطار انقلاب پیاده شده اند توبه کنند و سوار این قطار شوند

, امام جمعه موقت ورامین: آنهایی که از قطار انقلاب پیاده شده اند توبه کنند و سوار این قطار شوند, امام جمعه موقت ورامین: ,

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه نماز جمعه این هفته ورامین بیان کرد: امسال نیز مانند سال های قبل مراسم تشییع نمادین پیکر حضرت زهرا(س) در شبام شهادت آن حضرت برگزار خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: شهدای عزیز هر چند وقت می آیند تا یادآوری برای ما باشند تا ماها که به خواب غفلت رفته ایم را بیدار کرده و هوشیار کنند.

,

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که کم کاری مسئولین را پای نظام ننوشته و با تمام توان پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی حضور پیدا خواهند کرد.

,

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: بحث رفراندوم که حرف دشمنان و تیر خلاص آنها است در روز ۲۲ بهمن از زبان برخی مسئولین شنیده شد در حالی که روز ۲۲ بهمن روز انسجام و اتحاد است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: آنهایی که با سخنرانی خود باعث شادی دشمنان نظام شدند سریعاً جبران کرده و شیرینی حضور گسترده را برای مردم تلخ نکنند.

,

وی تصریح کرد: این سوال مطرح است که آیا کسانی که به قانون اساسی اعتقاد دارند ولی در حوزه های مختلف نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرایی نکرده اند انقلابی هستند یا خیر و این مسئله را نیز سیاسیون ما باید در نظر داشته باشند که سرنوشت خوارج نهروان را دچار نشوند.

,

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه عمروعاص قرآنی که ۳۰۰ آیه از حضرت علی(ع) دارد را در برابر قران ناطق قرار داد و عده ای از عوام نیز فریب خوردند، اظهار داشت: امروز نیز عده ای قانون اساسی را در برابر روح قانون اساسی که ولایت فقیه است قرار داده و درصدد فریب مردم هستند.

,

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: عده ای گفتند که تعدادی از قطار انقلاب پیاده شده اند که دوباره باید سوار شوند که در جواب می گوییم آیا کسانی که فتنه ها کرده و به ملت خیانت کرده اند و یا حقوق نجومی گرفته اند، به جای پایبندی به راه امام خمینی(ره) و شهدا به دنبال آمریکا و رژیم صهیونیستی رفتند و خود از قطار انقلاب پیاده شده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: ملت ثابت کردند که هرگز از نظام و ولایت فقیه جدا نمی‌شوند ولی فتنه گران باید توبه کنند و به دامان ملت بازگردند تا بتوانند سوار قطار انقلاب شوند.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه ملارد: ۲۲ بهمن امسال ثابت کرد که مردم پیرو ولایت و رهبری هستند

, امام جمعه ملارد: ۲۲ بهمن امسال ثابت کرد که مردم پیرو ولایت و رهبری هستند, امام جمعه ملارد:,

خطیب نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان ملارد گفت:  ۲۲ بهمن امسال ثابت کرد که مردم پیرو ولایت و رهبری  هستند و مردم از مسئولان جلوتر هستند .

,

باید در همین جا اعلام کنیم راهپیمایی  امسال تمامی فتنه های دشمن را نقش بر آب کرد  و تمامی فتنه ها با حضور پرشکوه تمامی مردم ایران در مراسم ۲۲ بهمن امسال خنثی شد و دشمنان دستشان برای مردم و جهان رو شد  . دشمنان  روز به روز قصد ایجاد فتنه برای ملت سر افراز ایران دارند و میخواهند عده ای را گمراه کنند تا علیه انقلاب بایستند ،  ولی ملت آگاه ، متحد و هوشیار  هستند ودیگر خام این حرف های پوچ معاندین و دشمنان  نمیشوند.
سید حسینی : ده ها مسجد و حسینه دفتر امام جمعه و حوزه علمیه  و تعداد زیادی قرآن در آتش عقده این دشمنان  سوخت وروشن است هدف اینها درد مردم نبود و هدف دین مردم بود.

,
,

اینهایی که میگویند جانم  فدای ایران ، دروغ میگویند و اگر اتفاقی برای این کشور بیوفتد اینها جزء اولین نفراتی هستند که از کشور  فرار میکنند و پشت ملت را خالی میکنند .

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه بخش گلستان: شعارنویسان علیه نظام، تنها ۱۸ سال دارند

, امام جمعه بخش گلستان: شعارنویسان علیه نظام، تنها ۱۸ سال دارند, امام جمعه بخش گلستان: ,

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه خود با دعوت نمازگزاران به تقوای اللهی، بیان داشت: داشتن تقوای اللهی از کشیده شدن افراد به فحشا و گناه در زمان فقر و تنگ دستی جلوگیری می نماید.

,

وی با اشاره به دعوت رئیس جمهور، شورای تبلیغات اسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری به گفته رهبر معظم انقلاب تماشایی شد و حضور مردم در این راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته بسیار زیاد بود.

,

حجت الاسلام والمسلمین صفایی در ادامه با بیان اینکه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) نزدیک می باشد، تبیین کرد: سه شنبه یکم اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) می باشد، که در گلزار شهدای شهرگلستان مراسمی با حضور هیئت‌های مذهبی بخش گلستان به این منظور برگزار خواهد شد.

,

وی در خصوص فعالیت‌های عده‌ای در مخالفت با حجاب، اذعان داشت: برخی با بستن روسری‌ سفیدی بر سر چوب می خواهند مردم را به برداشت حجاب‌هایشان تشویق کنند، درحالی که مردم ایران خود حجاب را دوست دارند و آن را رعایت می کنند.

,

امام جمعه بخش گلستان بانوان و دختران حاضر در مصلی را به الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) دعوت کرد و اظهار داشت: این حضرت در تمام زمینه‌ها اعم از اخلاق، رفتار، حجاب، تقوا و… بهترین الگو برای بانوان می باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین صفایی درپایان باتوجه موضوع دستگیری شعارنویسان در بهارستان، خاطرنشان کرد: در حدود ۱۰ نفر شعارنویس در سطح شهرستان بهارستان توسط نیروی انتظامی دستگیر شده‌اند، که اغلب این افراد سنی در حدود ۱۷ یا ۱۸ سال دارند و در ازای گرفتن مبلغی، این چنین به گمراهی کشیده شده‌اند.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه خیرآباد: مسئولین باید درد مردم را بدانند تا بتوانند به آنها خدمت کنند/ کسی که به فکر فتنه گران هستند نمی توانند به مردم خدمت کنند

, امام جمعه خیرآباد: مسئولین باید درد مردم را بدانند تا بتوانند به آنها خدمت کنند/ کسی که به فکر فتنه گران هستند نمی توانند به مردم خدمت کنند, امام جمعه خیرآباد: ,

حجت ‌الاسلام‌ جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خیرآباد بیان داشت: یکی از عوامل بدحجابی ابزاز تمایلات جنسی است و بعضی از دختران و زنان که دست به بدحجابی می زنند برای آن است که از فشار روحی تمایلات جنسی خارج شوند دست به این کار میزنند ، اما از این غافل هستند که این کار نه تنها مشکل آنان را برطرف نمی کند بلکه بیشتر هم می کند.

,

وی عنوان کرد: آنچه مهم است بدانیم آنکه چرا این دختران و زنان تحت فشار قرار می گیرند، یک بعد آن ابزار وسایل جمعی و ارتباطی همچون ماهواره و اینترنت و فضای مجازی است که تمایلات جنسی را شعله ور می کند و عامل اصلی دیگر عدم ازدواج در سن معین و زمان خود است.

,

حجت الاسلام طزری اظهار داشت: امروز متأسفانه سن ازدواج در دختران به ۲۵ سال رسیده است و این درحالی است که دختر در ۹ سالگی به بلوغ می رسد و ۱۶ سال در اوج تمایلات جنسی می باشد و حال آنکه ازدواج هم برای او فراهم نیست به سمت کشیده می شوند.

,

امام جمعه خیرآباد خاطر نشان کرد: عامل این حرکت دختران، کسانی هستند که بستر ازدواج را فراهم نمی کنند و بعضاً عوامل تحریک کننده آن را شدت می بخشند.

,

امام جمعه خیرآباد در خطبه دوم نمازجمعه خیرآباد ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) خطبه ای دارد به نام خطبه فدک که همه شما عزیزان را توصیه می کنم در این ایام حداقل یکبار آن را مطالعه کنید.

,

حجت الاسلام طزری افزود: در این خطبه حضرت به یک مسئله مهم اشاره می کنند که نیاز امروز جامعه ماست و در پرتو آن می توان به عزت و اقتدار رسید.

,

وی ادامه داد: حضرت در این خطبه عامل تفرقه و جدایی مسلمانان را دوری از امامت حضرت علی(ع) می داند و شرط وحدت و یکی شدن و جلوگیری از هرگونه آسیب را در سایه ولایت می داند.

,

امام جمعه خیرآباد خاطر نشان کرد: امروز تفرقه و تثبیت در عالم اسلام باعث بروز این همه مصیبت و گرفتاری شده است و در داخل کشور ما هم اگر وحدت و اقتدار می خواهیم شرطش پیروی از ولایت است.

,

وی گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از مردم بصیر و فهیم منطقه خیرآباد که با حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید عهد کردند با مقام ولایت و به جهانیان فهماندند که اگر چه در داخل کشور مشکلاتی وجود دارد و از بعضی مسئولان گله مند هستند، اما برای حفظ نظام هر کاری که نیاز باشد انجام می دهند.

,

حجت الاسلام طزری با توجه به پیامی که مقام معظم رهبری به همین منظور به مسئولان توصیه کردند گفت: قدر این پدیده بی نظیر را بدانند و با استقامت کامل بر روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت کنند.

,

امام جمعه خیرآباد افزود: استقامت کامل ملت نشان داده است که محکم و استوار ایستاده و مسئولان نیز باید با گفتار و اعمال خود نشان دهند که در مسیر انقلاب استوار و مقاوم هستند و متاسفانه بعضی مواقع سخنانی شنیده می شود یا حرکاتی صورت می‌گیرد که از استواری و استقامت لازم برخوردار نیست.

,

وی بیان کرد: امروز عزت ما در پرتو استقامت به دست آمده است و لاغیر و همچنین سستی و فشل بودن دشمن را جور می کنند، لذا از مسئولان انتظار می‌رود که با دولت فرانسه و رئیس جمهور آن به گونه ای سخن گویند و برخورد کنند که حق اظهار نظر در مورد مسائل داخلی کشورمان را نداشته باشند.

,

حجت الاسلام طزری اظهار داشت: مسئولان باید جهادی عمل کنند زیرا با راحت طلبی و عافیت طلبی نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد، مسئولی که ساعت ۹ سر کار می رود و اداری کار می کند قادر به حل مشکلات نیست روحیه جهادی یعنی داشتن انگیزه بالا و همانند زمان دفاع مقدس کار کردن است.

,

امام جمعه خیرآباد افزود: برای خدمت کردن یه مردم چند شرط لازم است، یک هدف از مسئولیت خدمت باشد نه قدرت و دوم اینکه مردم را ولی نعمت خود بدانیم نه رعیت خود که برای کوچکترین کار خود سر آنان منت بگذاریم و یا به گونه ای با آنان برخورد کنیم و یا صحبت کنیم که گویا آنان جیره خوار ما هستند.

,

وی تصریح کرد: مشکلات و نیازهای مشروع آنان را بدانیم مسئولی که از مردم دور است و نمی‌داند نیاز مردم چیست و از حال و احوال مردم خبر ندارد چگونه می‌خواهد به مردم خدمت کند.

,

امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه مسئولان باید درد مردم را بدانند تا بتوانند خدمت کنند، گفت: مسئولی که رفتن زنان به ورزشگاه و یا لغو کنسرت و یا باز بودن فضای مجازی را بدون هیچ قید و شرطی مشکل مردم می دانند یا به جای آنکه به فکر ۸۰ میلیون نفر باشد در فکر فتنه گر و خائن به نظام است، چگونه می تواند به مردم خدمت کنند.

,

حج الاسلام طزری ادامه داد: مسئولی که اشرافی زندگی می کند چگونه از درد مردم و مستاجران و کارگران آگاه است لذا حضرت آقا توصیه می‌کنند به مردم خدمت کنید و از همه مسئولین این شرط را می خواهند.

,

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک فروند اف ۱۶ رژیم غاضب توسط سوریه ساقط شد، گفت: سوریه امروز قابل مقایسه با سوریه سال های قبل نیست و دیگر زمان زدن و در رفتن تمام شده است.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه شهرقدس: مسئولین الگوی مردم هستند و باید مراقب عملکرد و رفتار خویش باشند

, امام جمعه شهرقدس: مسئولین الگوی مردم هستند و باید مراقب عملکرد و رفتار خویش باشند, امام جمعه شهرقدس:,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی ظهر امروز در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه  این هفته ضمن توصیه به تقوا و رعایت حدود الهی اظهار داشت: داشتن تقوا و وحدت یک سلاح بزرگ در برابر فتنه‌ها و تفرقه‌ها است که تمامی ملت‌های اسلامی با الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت را سر لوحه تمامی برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

,

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه بیان کرد: برای اینکه برای حضرت امیرالمؤمنین – علیه‏ السلام – می ‏درخشید و در روز سه بار نورافشانی می‏نمود. و نور چهره ‏اش (وقت) نماز صبح را روشن می‏ساخت، و در حالی که مردم در بسترشان بودند، سفیدی آن نور به حجره‏ های آنان در مدینه وارد می‏شد، و دیوارهای آنها سفید می‏شد، آنها تعجب می‏کردند، و می ‏آمدند خدمت رسول خدا – صلی الله علیه و آله و سلم – و از حضرتش در باره‏ ی چیزی که می‏ دیدند سؤال می‏کردند، حضرت آنها را به منزل فاطمه – سلام الله علیها – می‏ فرستادند و هنگامی که می ‏آمدند می ‏دیدند ایشان در محراب عبادتش نشسته و نماز می ‏گزارد، و نور از چهره‏ اش می ‏تابد، متوجه می ‏شدند آن چیزی که دیدند از نور حضرت فاطمه – سلام الله علیها – بود.

,

امام جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نشانه قدرت است افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کرد که حضور پرشور مردم در زمان های ضروری نشان دهنده قدرت و تصرف الهی است یعنی خداوند در دل ما جای دارد، خدای که به محبت دارد و ما را هوشیار کرد و هرجا که نیازمند حضور شما مردم انقلابی در صحنه است شما زودتر وارد میدان بشوید.

,

میراحمدی با بیان امروز مسئولین باید الگو باشند تصریح کرد: امروزه ابزار و تکنولوژی که در اختیار جوانان است اگر در مسیر صحیح استفاده نشود به همه آسیب می رساند، در روزهای اخیر خبری در رسانه ها منشتر شد مبنی بر اینکه در پایان مسابقات والیبال دعوتی از مسئولین شد در جهت اهدای جوایز البته این چیزی بود که مسئولین گفتند ولی در حالی که هنگام بازی در سالن حضور داشتند و در حال تماشایی بازی بودند که این کار نامناسبی بود و از طرفی هیچ کدام از مسئولین در کشور اجازه این را ندارند و همانطور که آقایان ورزشکار در اماکن ورزشی بازی می کنند و بانوان نمیتوانند به تماشا آن بروند، ولی در چند روز گذشته شاهد این بودیم که هنگامی که بانوان والیبالیست در حال بازی بودند، مسئولین آقا در حال تماشای آن مسابقه در سالن ورزشی بودند.

,

وی ادامه داد: کسانی که به هر عنوانی مسئولیت در شهرستان دارند، باید مواظب اعمال و رفتار خود باشند؛ با عمل و رفتار خود کاری نکنند که مردم از دین، اسلام ، نظام و انقلاب بیزار شوند و با توجه به این عملکرد زشت و ناپسند برخی مسئولین در روزهای اخیر، به آنها تذکر داده شد و آنها متوجه اشتباه خویش شده و احساس ندامت و پشیمانی کردند.

,

میراحمدی در پایان با اشاره به اینکه مسئولین باید مراقب عملکرد و رفتار خویش باشند، خاطرنشان کرد: یک مسئول باید این را بداند که در کجا حضور پیدا کند و در کجا حضور پیدا نکند و در چه زمانی سخن بگوید و در چه زمانی سخن نگوید و امیدوارم این بار آخر باشد و ما هم می پذیریم که در این عمل تعمدی نبوده است.

,

 

,

 

,

امام جمعه اسلامشهر: ساقط کردن جنگنده اسرائیلی پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت بود

, امام جمعه اسلامشهر: ساقط کردن جنگنده اسرائیلی پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت بود, امام جمعه اسلامشهر:,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ بهمن با توصیه به تقوا به ماجرای شهادت شهید محلاتی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از مسئولین نظام، ازجمله نمایندگان مجلس و تعدادی از قضات همراه با شهید محلاتی با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نزدیکی اهواز به شهادت رسیدند به این افراد اعلام شد که یا زنده به عراق برمی‌گردید یا اینکه هواپیما را می‌زنیم که این افراد شهادت را انتخاب کردند و حدود ۵۰ سرنشین این هواپیما بودند.

,

وی با تشکر از حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ خاطرنشان کرد: ملت ایران به تعبیر مقام معظم رهبری یک ۲۲ بهمن تماشایی به وجود آوردند یکی از پیام‌های مردم استقامت در استکبارستیزی بود ملت ایران اعلام کردند که در مقابل مستکبرین، آمریکا و صهیونیسم مقاوم ایستادند و خواهند ایستاد.

,

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: یکی دیگر از پیام‌های این راهپیمایی و درخواست مردم مبارزه با فساد بود ملت ایران از مسئولین خواستند که با فساد مبارزه کنند و عدالت اجتماعی را رعایت کنند خداوند به عدل توصیه و سفارش کرده است یکی دیگر از پیام‌ها حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بود در آن روز با هر کس صحبت شد می گفت: ما وظیفه خود را انجام دادیم و به‌نظام و اسلام و انقلاب پایبند هستیم ولی مسئولین نیز به فکر مردم باشند.

,

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا به روایت ۹۵ افزود: معمولاً مراجع در قم هر دو ایام فاطمیه را عظیم می‌شمردند و مجالس عزاداری و ذکر مصیبت برگزار می‌کردند اما اهمیت بیشتر به فاطمیه دوم داده می‌شد در حال حاضر نیز در روز شهادت حضرت فاطمه تعدادی از مراجع با پای‌برهنه در میان دسته‌های عزاداری در قم راه می‌روند.

,

امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به ظلم‌هایی که به حضرت فاطمه و اهل‌بیت شد گفت: از امام علی (ع) روایت‌شده است که پیامبر فرمودند: در شب معراج وارد بهشت شدم و بروی در بهشت با طلا این کلمات نام پیامبر، حضرت علی و حضرت فاطمه و امام حسن و امام حسین نوشته‌شده بود لعنت خدا بر کسانی که بغض و عداوت این‌ها را در دل دارد.

,

وی به حدیث دیگری از پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر می‌فرمایند: روز قیامت اولین کسی که در قیامت حاضر می‌شود من هستم و بعد از من قرآن کریم و اهل‌بیت من هستم و سپس امت من را می‌آورند و آن زمان من از پیشگاه خدا از آنان سؤال می‌کنم که بعد از من با قرآن خدا و عترتم چه کردید؟ فاطمه زهرا چه کرده بود که سیلی به صورتش نواخته شود‌ و پهلوی مبارکش بشکند؟ گناه محسن مظلوم چه بود که باید سقط شود؟

,

خطیب نماز جمعه اسلامشهر با تبریک به ارتش سوریه برای ساقط کردن جنگنده رژیم صهیونیستی گفت: جنگنده F-16 یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های آمریکا است. گفته می‌شود ۱۰۰ فروند از این جنگنده در اختیار رژیم صهیونیستی است و از ۱۵ سال پیش تاکنون کسی نتوانسته بودند این جنگنده را ساقط کنند، ساقط کردن این جنگنده پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت و ارتش سوریه بود و وحشتی را در ارتش و ساکنین مناطق اشغالی ایجاد کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه باقرشهر: ولی فقیه خواست که راهپیمایی امسال تماشایی شود/مردم آمدند تا راهپیمایی را تماشایی کنند و شد

, امام جمعه باقرشهر: ولی فقیه خواست که راهپیمایی امسال تماشایی شود/مردم آمدند تا راهپیمایی را تماشایی کنند و شد, امام جمعه باقرشهر:,

آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در خطبه‌های نمازجمعه عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: با تقوا باشید و از معصیت پرودگار بپرهیزید.

,

آیت اله سید احمد موسوی در خطبه اول پیرامون شرح دعای امام زمان(عج) گفت: در خصوص سرقت و عنواوین که به عنوان خیانت در امانت در هفته‌های گذشته بحث‌های مختلفی شد، بعضی از مصادیق در خطبه گذشته گفته شد. افشای اسرار مسلمانان یکی از مصادیق خیانت است که افشای اسرار یک فرد مسلمان باشد و چه اسرار جامعه مسلمان باشد این نیز خیانت محصوب می‌شود. حتی در روایتی آمده که شما دونفر نشسته‌اید و با هم صحبت میکنید و راز دلتان را به دوستتان می‌گویید و به او می‌گویید که این راز پیش خودتان بماند و اگر این شخص افشای راز کند خیانت به برادر خود کرده است. در ادامه خطبه اول بحث در مورد افشای اسرار نظامی مسلمانان پرداخته شد.

,

امام جمعه باقرشهر در خطبه‌های دوم ضمن اشاره کمک برارد مسلمان به یکدیگر و گفت: اما صادق فرموده: اگر شخصی از اصحاب ما کمک خواست از برادر مومن خود در خصوص یک نیاز برای  برآوردن نیاز اگر آن شخصی که از اون کمک خواسته شده تمام تلاش خود را به کار نبرد این شخص سهل‌انگاری کرده و به خدا و رسول خدا خیانت کرده است، برادران مسلمان باید به یکدیگر کمک کنند، اگر از دستان برمی‌آید و توانایی آن را داریم تا نیاز کسی را برآورده کنیم باید کمک کنیم. به ویژه مسئولان عزیز اگر شهروندی به اداره شما مراجعه کرد و نیازی داشت شما باید برای حل مشکل و نیاز او تمام تلاش خود را بکنید و اگر تمام تلاش خود را نکنید امام صادق فرموده از خیانت کاران هستید.

,

وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شهدات بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) را در پیش رو داریم و ضمن تسلیت به همه پیروان اهل بیت اسمت و طهارت از مردم، مساجد حسینه‌ها درخواست داریم برای تجلیل از این بزرگ بانوی دو جهان اسلام، مجلسی بگیرند و باعظمت یاد کنند. که خداوند در قرآن او را ستایش فرموده است. فاطمه اقیانوس بر‌کران خیرو برکت است برامی ما و یک قطره از این اقیانوس امام خمینی(ره) بود که امد و یک رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و به جای آن حکومت قرآن را بنانهاد و قطره دیگر امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) است که امروز راه امام را با قدرت پیش می‌برد و اینها از برکات فاطمه زهرا(س) است.

,

آیت اله سید احمد موسوی ضمن اشاره به حضور باشکوه مردم رد راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در جای‌جای ایران و منطقهما با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد، که باید از بخشداری، سپاه، شهرداری‌ها، شوراها، شورای بخش، دهیاری‌ها، بسیج، نیروی انتظامی، آتشنشانی، آموزش و پرورش، معلمان، مدیران، مساجد، هیئت‌ها، ستادنمازجمعه، و همه مردم تشکر کرد. سوالی که مطرح است اسن است که چرا مردم همه ساله این طور پرشور در راهپیمایی‌ها جمهوری اسلامی شرکت می‌کنند و مشکلات اقتصادی آنها را ست نمی‌کند؟ دلیل این است، چون مردم معتقد به اصل امامت هستند، نظام ما نظام امانت و الهی هستند، که در راس آن خدا و بعد جانشین آن رسول خدا و بعد جانیشین رسول خدا امام زمان و امروز ولی ما حضرت مهدی آل محمد(ص) است و او که غایب است نائب او بر ما حکومت می‌کند و چون مردم معتقد با اصل امامتند و ولی فقیه را نائب امام زمان(ع) می‌دانند.

,

امام جمعه باقرشهر در ادامه افزود: امر و نهی خاص ولی فقیه را امر و نهی امام زمان(ص) میدانیم، یعنی هرچه ولی فقیه امر کند نهی کند و بخواهد خواست امام زمان است، این اعتقاد ماست. حالا بگذریم از آن کسانی که اعتقاد ندارند و خودشان را لایک می‌دانند و بعد هم جاسوس در می‌آیند. اکثرست ملت ما معتقد هستند به اسلام و اهل بیت اسمت و طهارت و اعتقاد دارند و با اعتقاد می‌آیند. ولی فقیه یعنی نائب امام زمان (عج) خواست که راهپیمایی امسال تماشایی شود و مردم آمدند تا راهپیمایی را تماشایی کنند و شد. درود خدا بر این مردم که این گونه از اعتقاداتشان دفاع کردند. وی به جملاتی از پیام تشکر مقام معظم رهبری از مردم پرداختند.

,

 

,

, ,

 

,

امام جمعه شهرری: راهپیمایی۲۲بهمن رفراندومی نسبت به اصل انقلاب، ولایت و سازش‌ناپذیری در برابر آمریکا بود

, امام جمعه شهرری: راهپیمایی۲۲بهمن رفراندومی نسبت به اصل انقلاب، ولایت و سازش‌ناپذیری در برابر آمریکا بود, امام جمعه شهرری:,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی شاهچراغی امام‌جمعه شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره، اظهار داشت: همه کرامت، شرافت و نیکویی های عالم، برای حضرت فاطمه زهرا(س) است.

,

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در ستایش فاطمه(س) فرمودند؛ اگر همه زیبایی های عالم را بخواهند در یک تابلو نقاشی کنند آن تابلو فاطمه(س) می شود و ادامه می دهند؛ فاطمه(س) در وصف نمی گنجد و نمی توان فاطمه(س) را در یک تابلو نقاشی کرد فاطمه(س) بهترین زن روی زمین است.

,

امام‌جمعه شهرری با اشاره به سختی های زندگی حضرت زهرا(س) گفت: فاطمه(س) حلقه اتصال بین نبوت و امامت است و در زندگی خود مصیبت های زیادی را تحمل کرد. دین‌مداری و ولایتمداری مهمترین عناصر در زندگی حضرت زهرا(س) است.

,

شاهچراغی ادامه داد: فاطمه(س) پای دین ایستادند و در برابر خدا بندگی کردند. دین‌مداری زهرا(س) عفاف و حجابی است که زنان مسلمان باید به آن فتخار کنند. حضرت صدیقه طاهره در خطبه خود که در دفاع از حضرت علی(ع) سخنرانی می کرد، از همسر خود دفاع نمی کرد بلکه از ولایت می کرد ما احتیاج داریم که درس های زندگی را از فاطمه(س) بیاموزیم. 

,

وی در خصوص راهپیمایی ۲۲بهمن بیان کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال واقعاً استثنایی و تماشایی بود مردم حضور خوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد. راهپیمایی امسال که باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود چند پیام داشت.

,

امام‌جمعه شهرری انسجام و وحدت را اولین پیام راهپیمایی ۲۲بهمن دانست و تصریح کرد: مردم در این راهپیمایی از یک گروه و جریان خاصی نبودند همه مردم با سلایق مختلف حضور داشتند و نشان دادند که پای نظام و انقلاب وحدت و یکپارچگی دارند. دشمنان نیز در خبرهای خود گفتند همه ایران زیر پای مردم با شعار مرگ بر آمریکا می لرزید. 

,

شاهچراغی دومین پیام راهپیمایی را اینگونه تشریح کرد: مردمی که به صورت یکپارچه در صحنه وارد شدند به این معنی نیست که مشکلی ندارند. مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم مشکل اساسی مردم است اما به خاطر انقلاب و حفظ نظام مردم در راهپیمایی هیچ سخنی از مشکلات نگفتند. در حقیقت در چهل سالگی انقلاب، این راهپیمایی رفراندومی بود نسبت به اصل انقلاب، اصل ولایت و سازش ناپذیری در برابر آمریکا و اسرائیل.

,

وی در خصوص پیام سوم راهپیمایی اظهار کرد: مردم قبل از طلوع آفتاب راه افتادند و با شرکت در راهپیمایی به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان است که مشکلات مردم را حل کنند. مسئولان اگر شب و روز تلاش کنند نمی توانند نجابت مردم را پاسخ دهند. حرف مردم را باید شنید و آنها را برطرف کرد. حاشیه نروید کار کنید.

,

امام‌جمعه شهرری ادامه داد: پیام خارجی راهپیمایی این است که دشمنان به دنبال این بودند که مردم به جای راهپیمایی اغتشاش به‌پا کنند ولی مردم برای چندمین بار دشمن را ناامید کردند و لذا دشمن دیگر جرئت درگیری با شما را نخواهد داشت و تنها همت دشمن این است که چند نفر مزدور را برای اغتشاش جمع کنند.

,

شاهچراغی با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل الله محلاتی که اول اسفند ماه است، گفت: از اهداف دشمن؛ زدن دین مردم، مقابله با ولایت و رهبری، زدن عقبه نظام که شما مردم هستید و برخورد با روحانیت است.  روحانیت نقش اول را در پیروزی انقلاب داشت و در بقای انقلاب نیز نقش اول را داشته و دارد. روحانیت کمربند ایمنی دین است و بدون هیچ توقعی بیشترین شهید را داده است.

,

, ,

 

,

امام جمعه پیشوا: مردم پای انقلاب مانده اند و حساب ناراحتی مردم از انقلاب جداست/حضور مردم بزرگترین رفراندوم بود

, امام جمعه پیشوا: مردم پای انقلاب مانده اند و حساب ناراحتی مردم از انقلاب جداست/حضور مردم بزرگترین رفراندوم بود, امام جمعه پیشوا: ,

حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن اظهار داشت : ۲۲ بهمن روز ملی و عید بزرگ ملت ایران را پشت سر گذاشتیم ؛ملت ایران بعد از ۴۰ سال با شورو شعور انقلابی و وحدت در راهپیمایی تماشایی امسال شرکت کردند تا حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.
وی افزود:مردم ایران با حضور خود سنگ تمام گذاشتند و ثابت کردند از پرچم و پرچم دار نظام جمهوری اسلامی حمایت میکنندو با وحدت در کنار پرچم دار انقلاب اسلامی می ایستند و مبارزه میکنند .
امام جمعه شهرستان پیشوا به تاثیر پرچم در جنگها و نبردهای گذشته اشاره کرد و گفت:اهمیت پرچم و نقش پرچم دار لشکر از همه چیز مهم تر بود چرا که پرچم برای شناسایی لشگر بود ؛ حریف تمام تلاش خود را برای زمین زدن پرچم طرف مقابل به کار می بست .
وی تاکید کرد:افتادن پرچم نشان از هم گسیختگی لشگر بود و نمونه بارز این موضوع را در قضیه عاشورا و علمداری حضرت ابالفضل العباس میتوان ملاحظه نمود که امام حسین برای حفظ اتحاد لشگر تا آخرین لحظه به ایشان اذن میدان نمیداد.
باقری به نقش پرچم داری امام خمینی در به ثمر رسدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: در شرایط آن زمان ایران و ایرانی بارها مورد تحقیر وسرکوب قرار گرفت طوری که کارگزار پهلوی اعلام کرد ایران حتی توانایی ساخت آفتابه را ندارد ؛در این شرایط پرچم بر روی دوش امام قرار گرفت تا عزت و افتخار به ایران و ایرانی بازگردد.
وی افزود:امروز درست است که پرچم دار عوض شده است اما سبک و روش همان است ؛بعد از ۱۴ قرن از بعثت پیامبر ،امام خمینی (ره) پرچم دار جریانی شد که نه تنها اسلام و ایران را زنده کرد بلکه اصل دین را که جایگاهی در تحولات اجتماعی و اقتصادی نداشت احیا نمود.
امام جمعه شهرستان پیشوا گفت:امروز ایران به چنان اقتدار و جایگاه عظیمی دست یافته که تحلیل گران میگویبند ابر قدرت نوظهوری در منطقه شکل گرفته است که کشورهای دیگر برای حل مشکلات خود هیچ چاره ای جز کنار امدن با این قدرت برتر ندارند.
وی افزود: وجود مردم بعنوان ضلع سوم این مجموعه به پرچم و پرچم دار معنا می دهد و این مردم هستند که پرچم دار را حمایت میکنند تا در دست علمدار بماند؛مردم ثابت کردند با تمام گله مندی خود از مسئولان پای انقلاب مانده اند و حساب ناراحتی هایشان از انقلاب جداست.
باقری خطاب به مسئولانی که نا امیدی و یاس را در درون مردم بوجود می آورند گفت: ؛مسئولانی که با گرانی و تبعیض و فساد در هر سه قوه مبارزه نمیکنند و مشکلات معیشت و بیکاری مردم را حل نمیکنند؛بدانند مردم با حضور خود دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند و حالا نوبت شما است.
وی افزود:حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین همه پرسی و رفراندوم بود؛چرا مسئولان رده بالای مملکتی در این روز حرف از رفراندوم و همه پرسی میزنند؟مگر حضور مردم را مشاهده نکردید؟
امام جمعه شهرستان پیشوا در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدا در دانشگاه آزاد پیشوا گفت:این شهدا را همانند خانواده خود بدانید و در مراسم وداع آنها ۲۹ بهمن در آستان مقدس حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع)و مراسم تشییع آنها روز سی ام بهمن از میدان سپاه پیشوا تا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار میشود شرکت کنید و بر شکوه و عظمت مراسم بیافزایید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

امام جمعه شریف‌آباد: ۲۲ بهمن تجلی، مظهر و نماد وحدت است

, امام جمعه شریف‌آباد: ۲۲ بهمن تجلی، مظهر و نماد وحدت است, امام جمعه شریف‌آباد: ,

حجت‌الاسلام خداپرست با تشکر از حضور حماسی و تماشایی و زیبای ملت شریف ایران  به ویژه مردم بخش شریف آباد بیان داشت: همه برای انقلاب و نظام آمدند تشکر اصلی را مقام معظم رهبری داشتند رضایت ولی‌فقیه رضایت حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و خداوند متعال است.

,

امام جمعه شریف آباد درباره پیام این ۲۲ بهمن عنوان کرد: قطار انقلاب بر روی ریل امامت در حال حرکت است و حرکت بر روی ولایت و امامت تنها راه نجات از شکست، تفرق، تشدد و تنها راه انسجام و رشد و تعالی ملت ایران است.

,

خطیب نماز جمعه شریف آباد ادامه داد: پیام دوم استقلال اقتدار و امنیت و ثبات ایران اسلامی بود کشوری که ۴۰ سال، ۴ دهه تمام در اقیانوس‌های پر تلاطم و طوفان‌زده و دسیسه‌های استکبار جهانی پابرجا و استوار است و هیچ طوفانی نتوانست این ملت را بلرزاند.

,

در همین راستا قاسم خداپرست گفت: مردم نشان دادند نارضایتی‌ها را به انقلاب ارتباط نمی‌دهند کاستی‌ها و نواقص را پای انقلاب نمی نویسند مردم انقلابشان را می‌خواهند مردم گله‌مند هستند و گلایه‌های به حق دارند اما وقتی بحث نظام و انقلاب است محکم ایستاده‌اند.

,

خداپرست حضور تماشایی مردم را نماد وحدت و یکپارچگی معرفی کرد و دراین‌باره تصریح کرد: ما مردم علیرغم مشکلات کنار هم ایستادیم و در صحنه حضور داشتیم، مسئولین قوای سه‌گانه از مردم یاد بگیرند و وحدت بین خود و مردم را ایجاد کنند، مسئولین از آرمان‌های نظام، انقلاب،رهبری و شهدا دفاع کنند.

,

امام جمعه شریف آباد درباره بیان رفراندوم در سخنرانی ۲۲ بهمن گفت: متأسفانه در شیرینی ۲۲ بهمن حرف از رفراندوم زده شد، ۲۲ بهمن تجلی، مظهر و نماد وحدت است و این حضور مردم یعنی رفراندوم، ۲۲ بهمن بالاترین و رساترین صدای مردم در رأی به جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه و تبعیت از آن است.

,

حجت‌الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه شریف آباد تصریح کرد:اینکه دشمن را امیدوار کنیم هم خطرناک است هم خلاف وحدت و هم خیانت است، مردم می‌خواهند مسئولین شکر گذار باشند و راه شکر گذاری خدمت صادقانه است.

,

 

,

 

,

, ,

امام جمعه قیامدشت: تجدید عهد و بیعت مردم با نظام و رهبرى در طلیعه چهلمین سال انقلاب

, امام جمعه قیامدشت: تجدید عهد و بیعت مردم با نظام و رهبرى در طلیعه چهلمین سال انقلاب, امام جمعه قیامدشت:,
حجت الاسلام سید حسین امیری در خطبه های نماز حمعه فیامدشت بیان داشت: حضور کم سابقه بلکه بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم قیامدشت حساسیت های زمانه را برای جمهوری اسلامی درک می کنند
,
امام جمعه قیامدشت درباره راهپیمایى فوق العاده و متفاوت ۲۲بهمن گفت: خیلى ها تلاش کردند که بگویند مردم از انقلاب و نظام رویگردان شده اند و به ارزش هاى آن اعتقادى ندارند اما مردم نشان دادند که خلاف این است؛ سناریوى هایى از چند ماه قبل تدوین شده بود که از طریق رسانه هاى بیگانه این گونه القا شود که مردم بیایند و اعتراض کنند و خلاف آرمان هاى انقلاب رقم بخورد که این اتفاقات نیفتاد.
,
خطیب نماز جمعه در ادامه بیان داشت: در محاسبات آن ها این بود که مردم ناراحت و معترض هستند و الآن زمانى است که به واسطه مردم براندازى انجام شود، ولى مردم نشان دادند که هوشیار و بصیر هستند، چون آن ها مى بینند که مردم اعتراض دارند، فکر مى کنند که به نظام اعتراض هم دارند اما این اعتراض مردم به مسؤولان، بى عدالتى ها، تبعیض ها و ناکارآمدى ها است و اعتراض به اصل نظام و انقلاب اسلامى نیست.
,
در همین راستا حجت الاسلام امیری افزود:۲۲ بهمن ۹۶ جشن تولد آغاز چهل سالگى انقلاب بود، انقلابى که به فرمان مردى از سلاله پاک پیامبر بزرگمان، چهار دهه پیش در غربت آغاز شد و با همت و اراده میلیون ها انسان آزاده، آوازه اش در اندک زمانى در تمام گیتى پیچید.
,
این مقام مسئول درباره پیام راهپیمایی تماشایی و باشکوه عنوان کرد:۲۲ بهمن ۹۶ همه آمدند تا بگویند اگر تمام سختى هاى عالم هم بر دوششان سنگینى کند، اگر در پیچ و خم زندگى مادى هزار بار هم از پا بیفتند، اما مومنانه پاى پیمانشان با بزرگ پرچمدار انقلاب و جانشین به حقش استوار مانده اند و حاضرند تمام هستى خویش را قربانى تداوم حیات انقلاب کنند.
,
وی ادامه داد: بعد از یک عمر شاگردى در مکتب سرور آزادگان جهان، شهید بزرگ تاریخ، حسین بن على(ع) و مشق آزادگى و مردانگى و شرف، هیهات که پرچم مقدس انقلاب را زمین بگذارند و بگذارند خواب شیطانى یزیدیان زمان تعبیر شود. آمدند که بگویند ما تا پایان هستى، پاى انقلابمان هستیم.
,
سید امیری درباره تلاش ناکام دشمن اظهار داشت:شادمانى دشمنان در پى بروز برخى ناآرامى ها و اعتراضات در دى ماه ۹۶، بیشتر از آن جهت بود که پنداشتند این حوادث در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزى انقلاب اسلامى، نشان از بى رونقى راهپیمایى ۲۲ بهمن ۹۶ و فاصله گرفتن مردم ایران از نظام جمهورى اسلامى دارد.
,
امام جمعه قیامدشت در پایان افزود: دشمنان تصور مى کردند، تحریم هاى اقتصادى با جنگ نرم آنان هم افزا شده و نتیجه این جنگ ترکیبى، مردم ایران را نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامى بدبین ساخته است، از همین رو بود که ترامپ به عنوان عالى ترین مقام سیاسى دولت ایالات متحده، از کار تخریبى آنان حمایت کرد.
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه