اخبار داغ

در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) مطرح شد:

حضرت فاطمه(س) بانوی بزرگ اسلام است/ بانوان از رفتار حضرت زهرا(س) الگو بگیرند

حضرت فاطمه(س) بانوی بزرگ اسلام است/ بانوان از رفتار حضرت زهرا(س) الگو بگیرند
سیستان وبلوچستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) غرق در ماتم و عزا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون حجت الاسلام والمسلمین محسن عارفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) درجمع مومنین عزادارمعصوم آباد سیستان عنوان کرد: حضرت زهرا(س) بامدال عصمت ازشانیت و شخصیت بالایی برخوردار است که در این راستا آیه ۳۳ سوره احزاب گواه براین مدعاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: کرامات و برکات حضرت زهرا(س) از جمله تسبیحات حضرت، خطبه فدکیه و دعاها و نیایش های به جا مانده از ایشان، احادیث و ارشاد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی ایشان را به الگویی تمام عیار برای بشریت تبدیل کرده است.

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند نیز در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای زنان امروز جامعه هستند، بانوان باید شخصیت و رفتار حضرت فاطمه(س) را بشناسند تا از ایشان الگو بگیرند.
وی اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) بانوی بزرگ اسلام است که برای دفاع از اسلام در خط مقدم قرار داشتند.

,
,
,
,

,
, ,


در سراوان نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هادی قمی مدرس حوزه علمیه مشهد اظهار کرد: جوانان امروزی باید برای شروع زندگی صبر پیشه کنند تا آگاهی کامل از خانواده و اخلاق همسر خود داشته باشند، که اگر به زندگی سخت گرفته شود آینده ای نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: رابطه بین حضرت زهرا (س) و خداوند متعال به اندازه ای زیاد است که هر چیزی را که در عالم بخواهد تغییر دهد، خواهد توانست.

گفتنی است، مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجمع فاطمیون در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان نیز با مرثیه خوانی مداحان و ذاکرین در رثای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

,
,
,
,
,

1570113
,
, 1570113]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه