اخبار داغ

تحولات خاورمیانه؛

آخرین وضعیت میدانی منطقه راهبردی «عفرین» در شمال سوریه+ نقشه و تصاویر

آخرین وضعیت میدانی منطقه راهبردی «عفرین» در شمال سوریه+ نقشه و تصاویر
ارتش ترکیه و تروریست های سپر فرات، با گذشت بیش از ۳۲ روز از عملیات خود در منطقه «عفرین» سوریه، تنها موفق به اشغال ۲۷ نقطه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نظامیان ترکیه به همراه گروه های تروریستی موسوم به «سپرفرات» با پشتیبانی نیروی هوایی با گذشت بیش از 32 روز از آغاز عملیات «شاخه زیتون» در منطقه «عفرین» واقع در شمال غرب استان حلب سوریه، تنها موفق به اشغال 27 روستا،ارتفاع و منطقه مرزی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبه نظامیان کُرد در این مدت به خوبی موفق شدند با حمله های گاه و بی گاه خود علیه نظامیان ترکیه و تروریست ها، مانع پیشروی آن ها به سمت مناطق مرکزی عفرین شوند.

,

از محور شهرک«نبل» خبر می رسد، کاروان دوم «نیروهای مردمی» متشکل از گروه های دفاع ملی سوریه موفق شدند با وجود تهدیدهای مستمر ترکیه خود را به مرکز عفرین برسانند و با استقبال پرشور مردم روبرو شوند.

,
نمایشگر ویدیو
 
 
, نمایشگر ویدیو,
 
 
,
 
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
00:00
, 00:00,
 
,
00:51
, 00:51,
 
,
 
,
 
,

دریافت فیلم:

, دریافت فیلم:,

بر اساس اعلام رسانه های سوری، نیروهای مردمی سوری برای حمایت از عفرین، به مناطق مرزی این منطقه با کشور ترکیه اعزام شده اند.

,

حمله توپخانه و جنگنده های ترکیه علیه مناطق مسکونی محورهای مختلف عفرین در سکوت کامل سازمان های به اصطلاح حقوق بشر همچنان ادامه دارد.

,

رسانه های وابسته به شبه نظامیان کُرد اعلام کردند: حمله توپخانه و جنگنده های ترکیه به مناطق مسکونی در یک ماه گذشته منجر به کشته شدند 170 تن و زخمی شدن 250 تن دیگر از اهالی شده است.

,

ارتش ترکیه با کمک تروریست های سپرفرات، از اوایل ماه جاری عملیات گسترده ای را به بهانه امن کردن مناطق مرزی خود با سوریه علیه مناطق مختلف «عفرین» آغاز کرده است.

, , , , Afriin-2, Afriin-2,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه