اخبار داغ

در جلسه ستاد بازآفرینی شهری مطرح شد؛

بیش از ۳۵ هکتار از بافت شهر داران فرسوده است/تخفیف ۷۵ درصدی عوارض صدور پروانه ساخت در بافت های فرسوده

بیش از ۳۵ هکتار از بافت شهر داران فرسوده است/تخفیف ۷۵ درصدی عوارض صدور پروانه ساخت در بافت های فرسوده
شهردار داران گفت: محدوده قانونی شهر داران ۸۰۸ هکتار است که بیش از ۳۵ هکتار آن بافت فرسوده است و هر ساله ۴۰ درصد از اعتبارات شهرداری در این بافتها هزینه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار اقوام؛شهردار داران در جلسه ستاد بازآفرینی شهری گفت: محدوده قانونی شهر داران 808 هکتار است که بیش از 35 هکتار آن بافت فرسوده و 200 هکتار بافت خالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار اقوام,

احمد رضا محسنی افزود: هر ساله 40 درصد از اعتبارات شهرداری در این بافتها هزینه می شود بنابراین لازم است مردم در احیاء بافتهای فرسوده مشارکت جدی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه 10 هکتار از بافت فرسوده در مرکز شهر واقع شده است گفت: به منظور تسریع در روند احیاء بافتهای فرسوده، شهرداری 75 درصد تخفیف در هزینه های عوارض صدور پروانه های ساختمانی در نظر گرفته است.

,

منصور فخاران رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه به اهمیت بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: بازآفرینی شهری منجر به ارتقاء کیفیت زندگی و اقتصاد مردم می شود و با توجه به توسعه های شهری که در پیش داریم اگر به آن توجه نکنیم، به طور حتم در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه