اخبار داغ

تحولات غرب آسیا؛

ارتش سوریه ده ها تروریست در غوطه شرقی دمشق را به هلاکت رساند+ فیلم و تصاویر

ارتش سوریه ده ها تروریست در غوطه شرقی دمشق را به هلاکت رساند+ فیلم و تصاویر
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، در جریان پاکسازی مناطق غوطه شرقی دمشق، ده ها تروریست را کشته و زخمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای گارد ریاست جمهوری، دفاع ملی و با پشتیبانی هوایی روسیه موفق شدند چند منطقه دیگر را در محور شرقی غوطه آزاد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای سوری توانستند با حمله غافلگیرکننده خود علیه مواضع تروریست های جبهه النُصره، پایگاه پدافند هوایی «الباشوره» واقع در شمال شهرک اوتایا را آزاد کنند و شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت برسانند.

,

نیروهای سوریه همچنین توانستند در جریان پاکسازی مناطق اطراف شهرک «حوش الظواهره» ده ها تروریست را کشته و زخمی کرده و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن ها وارد کنند.

,
نمایشگر ویدیو
 
 
, نمایشگر ویدیو,
 
 
,
 
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
00:00
, 00:00,
 
,
00:28
, 00:28,
 
,
 
,
 
,

دریافت فیلم:

, دریافت فیلم:,

سایت خبری المراسلون وابسته به سوریه اعلام کرد: نیروها قصد دارند با تثبیت مواضع خود در مناطق تازه آزاده شده، عملیات گسترده ای را برای پاکسازی کامل شهرک های «الشیفونیه، اوتایا و …» آغاز کنند.

,

بر اساس اعلام المراسلون، شمار زیادی از تروریست های موجود در اطراف شهرک های الشیفونیه و اوتایا به طرف مزارع جنوبی شهرک راهبردی «دوما» متواری شده اند.

,

تروریست های موجود در مناطق غربی غوطه شرقی از جمله «جوبر، عین ترما و حرستا» هم زمان با پیشروی نیروهای سوریه در شرق غوطه، به طرف مناطق مسکونی مرکز شهر دمشق از جمله «العباسیین، باب توما، جرمانا و …» ده ها خمپاره پرتاب کردند و علاوه بر خسارت سنگین به ساختمان ها و خیابان ها، شماری از اهالی مناطق را شهید و زخمی کردند.

,

بخش شمالی و مرکزی غوطه شرقی دمشق همچنان تحت اشغال گروه های تروریستی «جیش الاسلام، جبهه النُصره، فیلق الرحمن، احرارالشام و …» است.

,

نیروهای سوری قصد دارند با پشتیبانی جنگنده های روسی، غوطه شرقی را به طور کامل پاکسازی کنند و آرامش را به پایتخت سوریه بازگردانند.

, , , , غوطه شرقی44444 (2), غوطه شرقی44444 (2), , , , syria (1), syria (1), , , syria (7), syria (7), , , syria (2), syria (2),
, , , syria (4), syria (4), , , syria (6), syria (6), , , syria (8), syria (8),

انتهای پیام/ المراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه