اخبار داغ

فرمانده انتظامی ورزقان خبرداد:

کاهش ۱۸ درصدی جرایم و افزایش۲۶۲ درصدی کشف مواد مخدر در ورزقان

کاهش ۱۸ درصدی جرایم و افزایش۲۶۲ درصدی کشف مواد مخدر در ورزقان
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورزقان گفت:به صورت کلی 18 درصد کاهش جرایم در شهرستان ورزقان را داشتیم و در بحث کشف مواد مخدر افزایش 262 درصدی در شهرستان ورزقان شاهد هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نظری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورزقان در گفت گو با آوای ورزقان بیان داشت:نیروی انتظامی شهرستان ورزقان برای ایام پایان سالطرح های مختلفی دارد و در آماد باش کامل خواهد بود با چهارشنبه سوری آخر سال مخالف نیست اما خط قرمز نیروی انتظامی مواد محدرقه است،اصل چهارشنبه سورب بر خوشحالی کردن است نه صذمه و اسیب زدن به مردم و اموال عمومی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ورزقان,

سرهنگ نظری در ادامه افزود:با هوشیاری مردم منطقه و تلاش همکاران در بحث سرقت احشام کاهش 62 درصدی داشتیم.

,

وی گفت: در نزاع و درگیری های دست جمعی صد در صد کاهش داشتیم و در حال حاضر در سال 96 درگیری دست جمعی نداشتیم، به هیچ عنوان در شهرستان ورزقان حتی یک مورد هم کیف قاپی گزارش نشده است و همچنین کاهش 37 درصدی درگیری های فردی در شهرستان ورزقان داشتیم.

,

نظری افزود:شهرستان ورزقان از نظر وسعت دومین شهرستان در استان است و از لحاظ امنیت در استان جز رتبه های برتر آذربایجان شرقی محسوب می شود.

,

رئیس پلیس شهرستان ورزقان در آخر گفت: در کل کاهش 18 درصدی جرایم در شهرستان ورزقان داشتیم و در بحث کشف مواد مخدر افزایش 262 درصدی در شهرستان ورزقان شاهد هستیم

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه