اخبار داغ

دادستان شهرستان تنگستان:

ادارات نسبت به فعال کردن دوربین های مدار بسته اقدام کنند

ادارات نسبت به فعال کردن دوربین های مدار بسته اقدام کنند
دادستان تنگستان گفت: از کلیه ادارات و شهروندان خواست تا نسبت به فعال کردن دوربین های مدار بسته خود اقدام تا زمینه پیشگیری و کشف جرم تسهیل گردد و همچنین کلیه ادارات و موسسات عمومی نسبت به آموزش و توجیه نگهبانان و سرایداران اماکن خود در خصوص حفاظت از اموال و تاسیسات خود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حجت الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب تنگستان در آخرین شورای اداری شهرستان تنگستان به بیان اتخاذ و تدابیر پیشگیرانه در راستای تامین امنیت بیشتر در تعطیلات نوروز پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

حجت‌الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنگستان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش ایام نوروز و آغاز سال ۱۳۹۷ خورشیدی گفت: قوه‌قضاییه بنا به وظیفه خود که حسب اصول قانون اساسی وظیفه پیشگیری از وقوع جرایم را عهده‌دار است و به مسئولان ادارات شهرستان توصیه می شود برنامه‌ریزی مناسبی جهت تامین امنیت بیشتر در تعطیلات نوروز و پیشگیری از جرایم احتمالی داشته باشند.

,

وی در ادامه سخنان خود نکاتی را  به عنوان تدابیر پیشگیرانه در راستای تامین امنیت بیشتر و اسکان مسافران وارده به شهرستان مطرح کردند.

,

دادستان عمومی و انقلاب تنگستان به فرماندهی انتظامی تنگستان توصیه کرد و اظهار داشت: گشت های سیار خود را در سطح شهر و خصوصا در محل تجمعات مسافران نوروزی در سواحل و بوستانها به منظور جلوگیری از سرقت و دیگر جرایم فعال کنند و با بر هم زنندگان نظم، امنیت و آسایش مردم با حفظ احترام و حقوق شهروندی برخورد لازم قانونی صورت بپذیرد.

,

, ,

حجت الاسلام فقیه خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از سرقت منازل در ایام تعطیلات نوروز هر گونه اسباب کشی بدون اخذ مجوز از کلانتری و پاسگاههای محل ممنوع می باشد.

,

وی همچنین به پلیس راهور توصیه کردند که با فعال کردن گشت های خود در سطح شهر با خودروهایی که ایجاد سد معبر نموده و یا آلودگی صوتی ایجاد می کنند و یا با حرکات نمایشی باعث اخلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می گردند برخورد قانونی بعمل آورند.

,

حجت‌الاسلام عباس فقیه دادستان عمومی و انقلاب تنگستان گفت: با توجه به اجرای طرح سلامت نوروزی قضات کشیک به منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافرین نوروزی با شبکه بهداشت و درمان در برخورد با متخلفین از مقررات بهداشتی همکاری لازم را معمول خواهد داشت.

,

فقیه در ادامه به شهرداران و اداره گردشگری شهرستان توصیه کردند و ادامه داد: به جهت جلوگیری از هر گونه اختلال در رفت و آمد نسبت به نصب بنر و تبلیغات محیطی و نقشه راهها و اماکن گردشگری و محل اسکان مسافران در وروودی شهرها اقدام کنند و تدابیری را جهت اسکان همراه با امنیت مسافران اتخاذ کنند.

,

دادستان تنگستان با اشاره به اداره تعزیرات حکومتی گفت: با همکاری مرجع انتظامی گشت های مشترکی را جهت نظارت بر بازار و برخورد با متخلفین در ایام نوروز برنامه‌ریزی کنند.

,

حجت‌الاسلام فقیه از کلیه ادارات و شهروندان خواست تا نسبت به فعال کردن دوربین های مدار بسته خود اقدام تا زمینه پیشگیری و کشف جرم تسهیل گردد و همچنین کلیه ادارات و موسسات عمومی نسبت به آموزش و توجیه نگهبانان و سرایداران اماکن خود در خصوص حفاظت از اموال و تاسیسات خود اقدام کنند.

,

دادستان عمومی و انقلاب تنگستان در پایان با آرزوی تعطیلاتی توام با آرامش برای شهروندان اظهار داشت: دادگستری شهرستان نیز با توجه به اینکه قضات کشیک در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی هستند آمادگی مجموعه قضایی شهرستان را جهت صدور دستورات لازم و مجوزات قانونی اعلام داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه