اخبار داغ

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج:

بازار روزهای کرج امروز تا ساعت 19 فعال هستند/ آغاز موج دوم توزیع مایحتاج شهروندان از 5 فروردین

بازار روزهای کرج امروز تا ساعت 19 فعال هستند/ آغاز موج دوم توزیع مایحتاج شهروندان از 5 فروردین
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج: روز یکشنبه 5 فروردین 97 بازار روزهای کرج ارائه خدمات خود را به صورت نیمه وقت به شهروندان و مسافران نوروزی از سر خواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بازار روزهای کرج در آخرین روز سال تا ساعت 19 گفت: روز یکشنبه 5 فروردین 97 این بازار روزها ارائه خدمات خود را به صورت نیمه وقت به شهروندان و مسافران نوروزی از سر خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

بهروز ور محمدی به نظارت ناظرین در راستای جلوگیری از تخلف در توزیع اقلام به لحاظ کیفیت، کمیت و قیمت اشاره کرد و افزود: این روند در راستای عرضه بهینه اقلام مشمول طرح تامین و توزیع ایام نوروز انجام می شود.

,

وی استمرار روزانه این فعالیت ها را در صدد ارتقای کیفیت هرچه بهتر خدمات رسانی به همشهریان و مهمانان عزیز و طرح نگهداشت بازار روزها عنوان کرد و اظهار داشت: روز ١٢ فروردین سال ٩٧ بازار روزهای کرج به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان می باشند.

,

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در خاتمه تصریح کرد: در راستای تسهیل در توزیع مایحتاج شهروندان، با کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و زمان کم، جهت تنظیم بازار، جلب رضایت شهروندان و توزیع متناسب مواد غذایی در سال های اخیر بیش از پیش فعالیت هایی همسو عملیاتی و اجرا شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه