اخبار داغ

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

مبارزه با آفت ملخ مراکشی در طارم آغاز شد/250 هکتار از زمین‌های شهرستان طارم سمپاشی شده است

مبارزه با آفت ملخ مراکشی در طارم آغاز شد/250 هکتار از زمین‌های شهرستان طارم سمپاشی شده است
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز مبارزه با آفت ملخ مراکشی در شهرستان طارم گفت: در حال حاضر 250 هکتار از زمین‌های شهرستان طارم سمپاشی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ربابه شب خیز در گفت‌وگو با موج رسا، با اشاره به مبارزه با آفت ملخ مراکشی در شهرستان طارم اظهار کرد: براساس برآوردهای انجام شده امسال مبارزه با آفت ملخ مراکشی در 12 هکتار از اراضی این شهرستان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه هر ساله این آفت درشهرستان طارم وجود دارد و مبارزه با آن نیز هر سال انجام می‌شود بیان کرد: امسال نیز مبارزه با این آفت در سطح شهرستان آغاز شده است.

,

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی مبارزه 12 هزار هکتاری علیه آفت ملخ مراکشی در شهرستان طارم بیان کرد: مبارزه علیه آفت ملخ مراکشی در شهرستان طارم به صورت جدی انجام می‌شود.

,

وی تصریح کرد: مبارزه با این آفت از اوایل فروردین ماه جاری در این شهرستان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

,

شب‌خیز با بیان اینکه تاکنون در سطح 250 هکتار علیه آفت ملخ مراکشی در شهرستان طارم عملیات مبارزه انجام گرفته است، افزود: پیش بینی می شود امسال مبارزه با این آفت در شهرستان طارم به 12 هزار هکتار برسد.

,

وی عنوان کرد: سال گذشته نیز در سطح حدود 12 هزار هکتار علیه آفت عمومی ملخ مراکشی در طارم مبارزه شد.

,

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اهمیت و لزوم مبارزه به موقع با آفت ملخ مراکشی به منظور جلوگیری از بالدار شدن آفت و هجوم به مزارع و باغات، از دامداران و زنبورداران طارمی خواست توصیه‌های کارشناسان را جدی گرفته و از ورود دام‌های خود به مناطق سمپاشی شده، خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه