اخبار داغ

کارشناس اداره هواشناسی سیستان وبلوچستان:

وزش باد شدید و گرد و خاک سیستان وبلوچستان را فرا می گیرد/کاهش کیفیت هوا تا سه شنبه

وزش باد شدید و گرد و خاک سیستان وبلوچستان را فرا می گیرد/کاهش کیفیت هوا تا سه شنبه
کارشناس اداره هواشناسی سیستان وبلوچستان از وزش باد نسبتا شدید گاهی گردوخاک در نواحی مرکزی جنوب شرق ونیمه جنوبی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در حالی چند روز از هجوم ریزگردها به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان می‌گذرد که انگار ریزگردها خیال رفتن ندارند و هنوز هم اکثر شهرهای استان در هاله‌ای از غبار فرو رفته اند.
مرتضی فرجی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص پیش بینی کلی وضعیت جوی استان براساس نقشه های همدیدی وآینده نگری اظهار کرد: آسمان  استان سیستان وبلوچستان قسمتی ابری، بعدازظهر شاهد رشد ابر در سطح استان خواهیم بود بطوری که از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت سه شنبه در نیمه شمالی استان به ویژه در ارتفاعات مرکزی وشمال غرب استان شرایط برای رعدوبرق ، بارش های رگباری،پراکنده  وتند باد فراهم می باشد.
وی گفت: در نواحی مرکزی جنوب شرق ونیمه جنوبی استان بعدازظهرها وزش باد نسبتا شدید گاهی گردوخاک داشته و در شمال استان وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت بطوری که طی این مدت تا اواسط وقت در شهرهای شمالی همراه با کاهش دید خواهد بود واواخر وقت دوشنبه وسه شنبه شدت وزش باد وگردوخاک بیشتر خواهد بود.
کارشناس اداره هواشناسی در ادامه به وضعیت دمایی استان اشاره کرد و افزود: از نظر دمایی روند کاهشی دما در نیمه شمالی استان ادامه داشته از فردا در نیمه جنوبی نیز به تدریج کاهش دما خواهیم داشت، همچنین در سواحل بعدازظهر وزش باد گاهی گردوخاک داشته ونواحی شرقی دریای عمان عصرها وشب نسبتا مواج می باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
, عصرهامون ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه