اخبار داغ

رئیس سازمان دارالقرآن:

اعتبارات قرآنی در سه سال گذشته کاهش یافته است/ حمایت شعاری دستگاه‌های اجرایی از قرآن

اعتبارات قرآنی در سه سال گذشته کاهش یافته است/ حمایت شعاری دستگاه‌های اجرایی از قرآن
رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به حوزه قرآنی در کشور ناچیز است، گفت: اعتبارات قرآنی در کشور سال به سال کاهش پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،مهدی قره‌شیخلو در دیدار با روسای دفاتر و کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان،اظهار داشت:همه آحاد جامعه در زمینه توسعه و اشاعه فرهنگ قرآنی مسئول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند عزم ملی است، ادامه داد:اعتبارات حوزه قرآنی ناچیز بوده و این اعتبارات سال به سال کاهش یافته است.

,

قره شیخلو با اشاره به اینکه بودجه و اعتبارات قرآنی در شان قرآن و نیاز کشور نیست،بیان داشت: مسئولان باید در زمینه تخصیص اعتبارات به حوزه قرآنی نگاه ویژه داشته باشند.

,

رئیس سازمان دارالقرآن حمایت دستگاه‌ها را از قرآن در حد شعار عنوان کرد و افزود: خیرین می‌توانند در زمینه توسعه فرهنگ قرانی نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشند.

,

وی برضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه توسعه فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: خیرین  می‌توانند نقش مهمی در زمینه ترویج و حمایت از فرهنگ قرآنی داشته باشند.

,

رئیس سازمان دارالقرآن از تشکیل انجمن قرآنیان در استان‌ها خبر داد و گفت: این انجمن با هدف استفاده از ظرفیت، توانمندی و تجربیات افراد حقیقی قرآنی برای توسعه فرهنگ قرانی و حل مشکلات پیش رو در استان‌ها تشکیل می‌شود.

,

قره شیخلو با اشاره به فعالیت چهار هزار و ۴۰۰ موسسه قرآنی و  ۷ هزار و ۳۰۰ خانه قرآن شهری و روستایی در کشور،بیان داشت:استان زنجان از استان‌های موفق در زمینه توسعه فعالیت‌های قرآنی است.

,

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به وجود یک سری خلأ ها در حوزه  آموزش قرآن در کشور، گفت: با حمایت های بودجه ای می توان بر برنامه ریزی متناسب برای رفع آنها اقدام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه