اخبار داغ

انتقادات صریح دبیر خانه کارگر آذربایجان‌غربی؛

نمایندگان مجلس به ضرر کارگران فعالیت می‌کنند/ حمایت نکردن عموم از کالای ایرانی دلیل اصلی گسترش بیکاری است

نمایندگان مجلس به ضرر کارگران فعالیت می‌کنند/ حمایت نکردن عموم از کالای ایرانی دلیل اصلی گسترش بیکاری است
دبیر اجرایی خانه کارگرآذربایجان غربی و مسئول هماهنگی تشکل های کارگری استان تصمیمات اعضای خانه ملت را به ضرر جامعه کارگری دانست و گفت: کارگران نیازی به تجلیل ندارند بلکه همانگونه که از دولت حمایت کردند نیازمند حمایت هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسلام صادقی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به تصمیمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت، گفت: اعضای خانه ملت به عنوان نمایندگان مردم با تصمیماتی به ضرر کارگران اتخاذ می کنند که این اقدام انان جای تاسف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با تاکید بر اینکه حقوق کارگران در مجلس شورای اسلامی نادیده گرفته می شود، ادامه داد: این اقدام تاسف بار نمایندگان مردم اتحاد و انسجام کارگران را در پی داشت تا جهت حل مشکلات کارگری خود دست به عمل شده و اقدام کنند.

,

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی و مسئول هماهنگی تشکل های کارگری استان، با اشاره به قطع حق درمان جامعه کارگری اظهار کرد: در هفته کارگر امسال کارگران با انتقاد از دولت نسبت به قطع شدن حق درمانی خود این هفته را گرامی خواهند داشت.

,

وی، با اشاره به اینکه کارگران به تجلیل های روز کارگر نیازی ندارند، ابراز داشت: گرچه از کارگران تجلیل خواهد شد اما آنان به دنبال فروش محصولات کارخانه متبوع و رسیدن به حق خود هستند و کاری با امور اضافی ندارند.

,

صادقی، با اشاره به اینکه درگذشته اقتصادکشورو جامعه کارگری از سوء مدیریت‌ها لطمه می‌خوردو مدیریت مسئولان جای تاسف دارد، تصریح کرد: عدم وجود نقدینگی مشکل اصلی کارفرما ها و کارگران است باید از سرمایه گذاری در زمینه های دیگر جلوکیری شود و زمینه های اقتصادی اهم توجه مسئولان باشد.

,

وی، عدم حمایت از کالای ایرانی را ظلم واضحی به جامعه کارگری عنوان کرد، و افزود: همانگونه که کشورهای دیگر از محصولات تولیدی ایران استفاده نمی کنند ملت ایران نیز باید در راستای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی و دوری از کالای خارجی کوشش کنند.

,

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی و مسئول هماهنگی تشکل های کارگری استان، با اشاره به بالا بودن میزان بیکاری در جامعه، تصریح کرد: مسبب اصلی بیکاری در جامعه خود مردم هستند چراکه حمایت قابل توجهی از کالای ایرانی ندارند.

,

وی، پیشرفت، رونق اقتصادی و رفع بیکاری در کشور را در گرو کوشش و پیش قدم بودن مردم دانست، و گفت: با حمایت از کالای ایرانی می توان موجبات فروش بیشتر محصولات کارخانجات را فراهم کرده و موجب افزایش اشتغال و رفع بیکاری شویم.

,

صادقی، خاطر نشان کرد: راهپیکایی آرام و به دوراز خشونت حق طبق قانون از حقوق کارگران محسوب می شود بنابراین کارگران با این راهپیمایی به صورتی مسالمت آمیز مشکلات خود را به مسئولان خواهند گفت.

,

وی، افزود: خانه کارگراستان ۶۷ هزار عضو فعال دارد که ۲۰ درصد این کارگران را کارگران صنفی و بقیه را کارگران بخش‌های تولید، صنعت و خدمات شامل می‌شوند که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و در آذربایجان‌غربی در دو شهرستان ارومیه و خوی خانه کارگری وجود دارد.

,

انتهی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه