اخبار داغ

امروز برگزار می‌شود؛

پایان اولین دوره آموزشی مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی با سخنرانی سردار جوانی

پایان اولین دوره آموزشی مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی با سخنرانی سردار جوانی
اولین دوره آموزشی «خط امام» سازمان بسیج دانشجویی امروز با سخنرانی مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم اختتامیه پایان می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، سجاد ریحانی مسئول بررسی تحلیل سازمان بسیج دانشجویی گفت: اولین دوره خط امام سیاسی باحضور 250 نفر از مسئولین بررسی و تحلیل دانشگاههای سراسر کشور در تهران آغاز شد . هدف از این دوره آموزش مهارتهای تشکیلاتی برای مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاهها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی در ادامه گفت: این دوره با حضور اساتید و چهره‌های سیاسی و اخلاقی مانند آیت‌الله قرهی، استاد اخلاق و سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح، ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی، سردار عروج، سراج و اساتید دیگر برگزار شده و دانشجویان شرکت‌کننده در این دوره با آموزش‌های تشکیلاتی و دوره خط امام سیاسی آشنا شدند.

,
,

 

,

ریحانی گفت: این دوره از 5شهریور93 تا 8شهریور93 برای برادران و از 10شهریور تا 14 شهریور برای خواهران برگزار می شود.

,

 

,

وی در مورد برنامه های جانبی این دوره آموزشی گفت: برگزاری نمایشگاه و کارگاه های تخصصی و دیدار مسئولین سابق بسیج دانشجویی با دانشجویان بسیجی جدید دانشگاهها ، از جمله برنامه های جانبی دوره بوده اند.

,

 

,

همچنین تعداد 600نفر از مسئولین سیاسی و فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاهها با صدور بیانیه ای پیروزی مردم مقاوم غزه را تبریک گفته و آنرا طلیعه نابودی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

,

 

,

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی در پایان گفت: اختتامیه این دوره شنبه 8شهریور93 از ساعت9:30 صبح با سخنرانی سردار جوانی مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه و برخی از مسئولین سازمان بسیج دانشجویی در مرکز آموزشی سیدالشهدا(ع) آبعلی درحال برگزاری است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه