اخبار داغ

حواشی فینال جام حذفی؛

ورزشگاه در تسخیر آبی پوشان

ورزشگاه در تسخیر آبی پوشان
فینال جام حذفی فوتبال کشور در حالی قرار است تا لحظاتی دیگر در ورزشگاه اروندان خرمشهر آغاز شود که اغلب سکوهای آن به تسخیر هواداران آبی‌پوش درآمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی‌که بازی فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل ساعت ۱۹:۱۵ امروز در ورزشگاه اروندان آغاز می‌شود که همان‌گونه که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، اغلب سکوهای ورزشگاه به تسخیر هواداران آبی‌پوش استقلال درآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که حدود ۱۰۰ هوادار تیم بابلی هم با حضور در ورزشگاه اروندان خرمشهر از نزدیک قصد حمایت از تیم خود را دارند. آنها در اغلب دقایق علیه فدراسیون فوتبال شعار می‌دادند چرا که عقیده دارند حق آنها بود که به لیگ برتر صعود کنند نه نساجی قائم‌شهر.

,

 هواداران استقلال تهران یک پرچم بسیار بزرگ آبی با خود به ورزشگاه آورده‌اند که روی آن جمله معروف «استقلال، قهرمان آسیا» نوشته‌شده است. وقتی بازیکنان استقلال برای گرم کردن بدن‌های خود به ورزشگاه آمدند، این پرچم در چندین نوبت به اهتزاز درآمد.

,

ناصر سالاری دروازه‌بان خونه به خونه به‌شدت از سوی هواداران صنعت نفت آبادان که امروز در ورزشگاه حضور دارند، تشویق شد. این بازیکن فصل قبل در تیم صنعت نفت نمایش درخشانی داشت. البته سالاری برای این بازی غایب است.

,

تعدادی بانوی هوادار استقلال که با لباس مبدل مردانه قصد ورود به ورزشگاه را داشتند، بعد از شناسایی، از ورود آنها جلوگیری شد.

,

مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه