اخبار داغ

نشست بررسی مشکلات و موانع موجود در حوزه شعر و ادب بهارستان برگزار شد

نشست بررسی مشکلات و موانع موجود در حوزه شعر و ادب بهارستان برگزار شد
نشست بررسی مشکلات و موانع موجود در حوزه شعر و ادب شهرستان بهارستان با حضور شاعران بومی شهرستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست بررسی مشکلات و موانع موجود در حوزه شعر و ادب شهرستان بهارستان صبح امروز با حضور غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان و فاطمه قاسمی مسئول واحد شعر و ادب این اداره، مریم سادات سجادی، اکرم آقایی، زهرا پالار، زهرا وطن‌دوست، آرزو طاهری، زینب امیریان، سیدحسن محمد‌زاده، علیرضا قاسمی، محمدصادق رحمتی، عبدالله پازدو و محمدتقی مولایی‌پور  و چند تن دیگر از شاعران بومی شهرستان به جهت بررسی چگونگی تشکیل شورای نظارت بر شعر و ادب بهارستان تشکیل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

غلامرضا آبکار در این  نشست با قدردانی از حضور شاعران در جلسه، بیان داشت: تشکیل شورای نظارت بر شعر و ادب شهرستان بهارستان در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی شعر و ادبیات منطقه و همچنین کاهش اختلاف‌های موجود میان شاعران و نویسندگان شهرستان جزو نیازهای اساسی در حوزه فرهنگ به حساب می آید.

,

وی باتاکید بر اهمیت تشکیل انجمن شعر و ادب واحد در شهرستان، تصریح کرد: اگر یک انجمن ادبی واحد در شهرستان بهارستان وجود داشته باشد، بدون شک انسجام و همبستگی میان شاعران و نویسندگان بیشتر خواهد بود.

,

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان درپایان باتوجه به فواید تشکیل انجمن شعر و ادب در شهرستان، افزود: با تشکیل این انجمن گروه‌های شعری نیز می توانند زیرمجموعه این انجمن به فعالیت خود ادامه دهند و در فضای شاعرانه موجب اعتلای فرهنگ عمومی منطقه شوند.

,

لازم به ذکر است که درپایان این جلسه شاعران حاضر هر کدام پیرامون دستورات این نشست مطالبی را بیان کردند و خواستار نظارت بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن‌های ادبی شهرستان شدند و همچنین مقرر شد عصر شعری به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد با حضور شاعران بهارستانی برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه