اخبار داغ

برای بازی در سلمان فارسی تمام تلاشم را خواهم کرد/شرمنده محبت مردم هستم

برای بازی در سلمان فارسی تمام تلاشم را خواهم کرد/شرمنده محبت مردم هستم
بازیگر مختارنامه گفت: چنانچه برای بازی در سریال سلمان فارسی دعوت شوم خوشحال خواهم شد. با وجود وضعیت جسمی ام هر طور شده به شکلی در این نقش بازی خواهم کرد و تمام تلاش خود را می کنم تا آن را به خوبی ایفا کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رویگری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود گفت: پایم همچنان مشکل دارد و فعلا پیشنهادی ندارم بنابراین بیکار در خانه نشسته ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا رویگری,

وی درباره بازی در سریال "سلمان فارسی" اظهار کرد: در دیدار حضوری که با داوود میرباقری داشتم مرا برای نقشی در سلمان فارسی در نظر گرفته بود ولی هنوز ساخت آن را شروع نکرده و بازیگران آن نیز انتخاب نشده است.

, "سلمان فارسی", داوود میرباقری,

بازیگر "مختار نامه" ادامه داد: چنانچه مراحل انتخاب سریال "سلمان فارسی" شروع شود مشخص خواهد شد که در این سریال حضور دارم.

, "مختار نامه",

رویگری به حضور در سریال "سلمان فارسی" با توجه به وضعیت جسمی اش بیان کرد: چنانچه برای بازی در سریال سلمان فارسی دعوت شوم خوشحال خواهم شد. با وجود وضعیت جسمی ام هر طور شده به شکلی در این نقش بازی خواهم کرد و تمام تلاش خود را می کنم تا آن را به خوبی ایفا کنم.

, "سلمان فارسی",

وی به تولیدات در سال 97 به اشاره کرد و افزود: آثار روند خوبی را در تولید دارند اما از پیشکسوتان و بازیگرانی که سالها در عرصه هنر زحمت کشیده اند دعوت نمی شود. آثار خوبی تولید می شود اما کسانی چون من حضور ندارند و به ما بی توجهی می شود.

, پیشکسوتان,

این بازیگر ادامه داد: البته مردم برخلاف جریان موجود همیشه به ما هنرمندان لطف دارند، نسبت به من محبت دارند و شرمنده آنها هستم.  

, هنرمندان,

, ,

وی به دلایل فراموشی هنرمندان اشاره کرد و توضیح داد: از پیشکسوتان حمایت نمی شود و آنان رابطه ای ندارند که بتوانند در نقشها حضور داشته باشند بنابراین بی توجهی نیز نسبت به آنها وجود دارد.

,

رویگری درباره ورود نیروهای جوان به عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: بازیگران جوانی وارد این عرصه شده اند، درحال فعالیت هستند و برخی از آنها خوب بازی می کنند. نیروهای جوان به عرصه بازیگری وارد می شوند، این جوانان جایگزین بازیگران پیشکسوت می شوند، به محبوبیت می رسند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

, بازیگری, بازیگران پیشکسوت,

 

,

منبع:میزان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه