اخبار داغ

تجمع اعتراضی دانشجویان در واکنش به خروج آمریکا از برجام

تجمع اعتراضی دانشجویان در واکنش به خروج آمریکا از برجام
دانشجویان تهرانی ضمن برگزاری تجمع در واکنش به اقدام آمریکا درباره برجام مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، با سر دادن شعار «مطالبه یک کلام آتش بزن به برجام» و «مرگ بر آمریکا» پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانشجویان دانشگاه های مختلف با حضور گسترده و پرتعداد در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، نسبت به اقدام اخیر ترامپ و نقض عهد آمریکا تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی از دولت مردان خواستند هرچه سریعتر پاسخ اقدام آمریکا را بدهند.

تجمع کنندگان در این تجمع اعتراضی پرچم آمریکا را با سر دادن شعارهای مطالبه یک کلام آتش بزن به برجام و مرگ آمریکا به آتش کشیدند.

,
,
,

, ,

دانشجویان در این تجمع پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها شعارهایی همچون «نسل ما هم نیاز به تجربه داشت»، «برایمان قابل پیش‌بینی بود» غرب زده ها بار دیگر رسوا شدند "، «دیدید که هسته‌ای بهانه است» و «اروپا هم آمریکایی دیگر است» نوشته شده بود.

,

این تجمع اعتراضی در حالی برگزار شد که با نیروهای انتظامی هم برای برقراری نظم حضور داشت.

در این تجمع تعدادی از دانشجویان به سخنرانی پرداخته و به صورت مشترک از مسئولان خواستند به بیانات رهبری برای ادامه راه توجه کنند.

,
,
,

علیرغم بارش شدید باران تجمع امروز دانشجویان و مردم تا پایان ادامه پیدا کرد و باد و باران هم نتوانست مانع آنها عزم آنها برای حضور در تجمع شود.

,

, ,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه