اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد:

کرمانشاه میزبان رزمایش بزرگ اتحاد و اقتدار عشایر/رزمایش عشایر پیام‌های مهمی برای دشمنان دارد

کرمانشاه میزبان رزمایش بزرگ اتحاد و اقتدار عشایر/رزمایش عشایر پیام‌های مهمی برای دشمنان دارد
جلسه هماهنگی رزمایش بزرگ وحدت اقوام عشایری کشور با حضور مسئول سازمان بسیج عشایری در کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، دوستعلی آزوغ، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور پیش از ظهر امروز در جلسه‌ هماهنگی برگزاری رزمایش اقوام عشایری کشور گفت: برگزاری این رزمایش پیام‌های ویژه‌ و مهمی را، هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور برای دشمنان به همراه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

DSC00282

, DSC00282,

 
وی در این جلسه که با حضور سردار ریحانی و جمعی از فرماندهان سپاه عشایری کشور در محل سالن جلسات مجتمع خدماتی رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار شد، افزود: این رزمایش در اواخر شهریور ماه سال جاری و در اوایل هفته دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود که در آن گردان‌های عشایری کشور با تجهیزات و ادوات نظامی خاص خود حضور خواهند داشت.

,
,

 

,

آزوغ خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور ۲هزار نفر از بسیجیان عشایری در قالب ۹ قوم از عشایر استان‌های کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، ایلام، خوزستان و اردبیل برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان با همان پوشش و البسه خاص منطقه خود در کرمانشاه این رزمایش را برپا خواهند کرد.

,

 

,

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: مدت برگزاری رزمایش بزرگ وحدت اقوام عشایری ۲ روز است که سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با فراهم کردن زمینه حضور گردان‌های عشایری کشور در منطقه نظامی تنگه کنشت برای برگزاری آن اعلام آمادگی کرده است.

,

 

,

این مقام مسئول اضافه کرد: در این رزمایش برنامه‌هایی همچون صبحگاه مشترک، فتح قله، اجرای آتش تهیه سنگین و چند برنامه‌ رزمی دیگر اجرا می‌شود.

,

 

,

وی هدف از برگزاری این رزمایش را به نمایش گذاشتن اتحاد اقوام عشایری کشور اعلام کرد و گفت: با برگزاری این برنامه دشمنان این مرز و بوم خواهند فهمید که عشایری که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی به عنوان اولین کسانی که برای دفاع از آب و خاک خود اعلام آمادگی کردند، همچنان با همان روحیه دشمن ستیزی خود آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب هستند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه