اخبار داغ

افتتاح دانشگاه علمی کاربردی موسسه خیریه کهریزک

افتتاح دانشگاه علمی کاربردی موسسه خیریه کهریزک
آئین افتتاح دانشگاه جامع علمی کاربردی موسسه خیریه کهریزک با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، هیأت مدیره و امناء کهریزک، خانواده زنده یاد مصطفی نراقی بانی ساختمان دانشگاه، جمعی از اساتید، دانشجویان و مددجویان این مجموعه خیریه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مراسم افتتاح این دانشگاه در کهریزک گفت: در 2 سال گذشته در دانشگاه علمی کاربردی بنای توسعه نداشتیم، اما وجود شرایط مناسب در موسسه خیریه کهریزک ما را بر آن داشت تا در محیط واقعی کار مبادرت به تربیت نیروی انسانی تحصیل کرده در زمینه مراقبت از سالمندان نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

وی افزود: افزایش امید به زندگی از 73 به 76 سال، لزوم تربیت نیروهای کار آمد و دانشگاهی در نگهداری و مراقبت شبانه روزی از سالمندان و معلولین را دوچندان می کند.

,

دکتر امید موسسه خیریه کهریزک را پیشگام در تربیت نیروی انسانی ماهر در کشور خواند و تصریح کرد: واقعیت این است که در کشور نیروی تربیت یافته در نگهداری سالمندان و معلولین وجود ندارد. روش‌های سنتی نیز پاسخگوی کشوری که رو به سالمندی می رود، نیست. بنابراین با اطمینانی که به هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک داریم، امید داریم آموزش با سطح و کیفیت برتر در این مرکز به انجام رسد.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور الگوی موسسه خیریه کهریزک در تعلیم نیروی انسانی را قابل تعمیم به کل کشور خواند تا آشنایی با روش‌های جدید و علمی در نگهداری سالمندان و معلولین فراگیر شود.

,

در ابتدای این مراسم، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک، افتتاح این دانشگاه را فرصتی مبارک برای خدمات دهی به مددجویان ذکر کرد و گفت: اهمیت به مقوله آموزش همواره در کهریزک مورد تأکید بوده، دوره‌های مختلف پودمانی به همین منظور در دستور کار مسئولین آموزش است.

,

وی تصریح کرد: هدف در این موسسه زندگی برای تمامی سالمندان و معلولینی است که در سطوح مراقبت روزانه، مراقبت در منزل و بستری در حال دریافت خدمات مختلف هستند. در غیر اینصورت هزینه‌های نگهداری از سالمندان و معلولین نبایددر حد فعلی باشد.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهریزک با تأکید بر مقوله خدمات کیفی نیز گفت: بیش از 8 میلیون سالمند و معلول در کشور وجود دارد که جمع قابل ملاحظه ای در 400 آسایشگاه زندگی می کنند، بنا بر این وجود نیروی آموزش دیده در نگهداری و زندگی بخشی از آنان امری اجتناب ناپذیر است.

,

موسسه خیریه کهریزک نزدیک به نیم قرن است در حال خدمت رسانی به سالمندان و معلولین، بیماران ام اس و کودکان عقب مانده ذهنی است. این موسسه در حال حاضر بیش از 3000 مددجوی خود را در 3 بخش نگهداری شبانه روزی، مراقبت روزانه و مراقبت در منزل تحت پوشش انواع خدمات درمانی – اجتماعی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه