اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

فعالیت فرهنگی مهمترین نیاز مناطق محروم است / نقش بانوان برای محرومیت‌زدایی مهم است

فعالیت فرهنگی مهمترین نیاز مناطق محروم است / نقش بانوان برای محرومیت‌زدایی مهم است
فعالیت‌های بسیج سازندگی با برگزاری اردوهای مختلف برای خدمات رسانی و محرومیت زدایی به مناطق کم‌برخوردار کشور بسیار تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نعمان غلامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر اظهار داشت: بسیج سازندگی با تمام توان در راستای محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور بخصوص مناطق محروم تلاش می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: حضور آگاهانه جوانان و دانشجویان خواستگاه تشکیل جهاد سازندگی و بسیج سازندگی می‌باشد که باعث ایجاد و تقویت این دو مجموعه شده است.

,

غلامی با اشاره به تعداد اردوهای جهادی بیان کرد: حدود 8 هزار گروه جهادی در کشور داریم که جوانان زیادی به صورت خودجوش برای رفع محرومیت زدایی دغدغه دارند و همت می‌کنند.

,

وی حضور بانوان در اردوهای جهادی را تحسین کرد و ادامه داد: در سال گذشته حدود 860 هزار نفر در سراسر کشور به اردوهای جهادی اعزام شدند که 40 درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی در مورد نقش بانوان برای محرومیت زدایی مطرح کرد: نقش بانوان برای محرومیت زدایی بسیار مهم است و آنان در زمینه‌هایی همچون فعالیت‎های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، روانشناسی، مشاوره و... اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

,

وی یادآور شد: 320 هزار نفر خواهر بسیجی در سال گذشته در مناطق محروم کشور نقش آفرینی خوبی داشته‌اند که با حضور تاثیرگذار آنان شاهد رفع بسیاری از مشکلات بودیم.

,

غلامی در ادامه یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مناطق مختلف محروم کشور را فعالیت فرهنگی دانست.

,

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: توانمند سازی، اشتغال‌زایی، خدمات فرهنگی، سلامت و امور پزشکی، فعالیت‌های اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، بهسازی و نوسازی مدارس و... از جمله اقدامات اردوهای جهادی در مناطق محروم است.

,

وی با تاکید بر اهمیت اردوهای جهادی برای آبادانی در مناطق محروم اظهار کرد: اردوهای خودجوش جهادی با حضور خواهران و برادران بسیجی که در مناطق محروم و آسیب‌دیده در راستای کمک‌رسانی و رفع کمبودها انجام می‌شود برای رشد و توسعه کشور بسیار مهم است که تا کنون نتیجه‌های مطلوبی داشته‌ایم.

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه