اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس:

تعامل دانشگاه با حوزه صنعت در دنیای امروزی کلید توسعه و پیشرفت است

تعامل دانشگاه با حوزه صنعت در دنیای امروزی کلید توسعه و پیشرفت است
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: توسعه روزافزون اهمیت، جایگاه و توانمندی­ها و ظرفیت های روابط عمومی در جامعه کنونی و افزایش روند پویندگان این رشته مستلزم ایجاد امکانات، تسهیلات و تجهیزات مناسب خصوصاً از لحاظ منابع و مآخذ علمی به روز می ­باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مهدی فتح الله ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: توسعه روزافزون اهمیت، جایگاه و توانمندی­ها و ظرفیت های روابط عمومی در جامعه کنونی و افزایش روند پویندگان این رشته مستلزم ایجاد امکانات، تسهیلات و تجهیزات مناسب خصوصاً از لحاظ منابع و مآخذ علمی به روز می­باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی افزود: این رسالتی است بسیار عظیم که باید در حوزه های روابط عمومی ادارات شهرستان در پی جامه عمل پوشیدن به آن باشد.

,

فتح اله عنوان کرد: پویایی ابعاد مختلف تخصصی روابط عمومی در بعدهای مختلف آن با آشنا بودن به ادبیات آن در بین جوامع مختلف امکان پذیر می­باشد در غیر این صورت فرهنگ روابط عمومی در این ورطه و ایجاد ارتباط سالم و پویا در هاله­ای از ابهام فرو خواهد رفت.

,

وی در خصوص آمار دانشجویان و مقاطع تحصیلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بصورت آماری بیش از 25 هزار دانشجو، 1500 نفر هیات علمی و در 50 رشته ارشد و دکتری فعالیت دارد.

,

فتح اله بیان کرد: متولی حوزه صنعت و تجارت استان تهران، دانشگاه جامع غرب استان و مراکز تحقیقاتی مدرن و توسعه یافته

,

وی با اشاره به مروری بر فرصت های صنعتی و تجاری بیان کرد: رویکرد ما توسعه صنعتی و کاربردی دانشگاه و توسعه صنعتی و تجاری در شهرستان قدس است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: امروز نقش ما در جامعه این است که بستری برای تعامل در جهت علم و دانش، اشتغال، توسعه و تجارت ایجاد کنیم و با استفاده از ظرفیت های موجود و با در نظر گرفتن موانعی که در پیش است و برطرف سازی هوشیارانه آن این مسیر رشد و تعالی را هموار سازیم.

,

وی گفت: این دانشگاه مجموعه توانمندی بوده که در جهت نظام توسعه ای و کمک به رشد اقتصادی و فرهنگی قدم های بزرگی برداشته است و امروز شاهد آموزش و توسعه آن در این مرکز را شاهد هستیم.

,

فتح اله خاطر نشان کرد: نهاد علم و دانشگاه فرهنگ خاص خود را دارد که همانند سایر پدیده‌ها در گذر زمان تحولاتی داشته است، به‌نظر می‌رسد فرهنگ دانشگاهی ایران طی سال‌های اخیر تغییر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه