اخبار داغ

گزراش تصویری/

همایش بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان قدس برگزار شد

همایش بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرستان قدس برگزار شد
همایش بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور فرماندار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، اصحاب رسانه و تمامی روابط عمومی های ادارات در سالن کنفرانس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، همایش بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور فرماندار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، اصحاب رسانه و تمامی روابط عمومی های ادارات در سالن کنفرانس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

در ادامه این همایش از خانواده معظم شهید حمید قربانی از فعالان عرصه فرهنگی و روابط عمومی در زمان جنگ تحمیلی و آثار فرهنگی و هنری این شهید بزرگوار امروز در نقاطی از شهر به چشم می خورد، تجلیل شد.

,

در این همایش با دستور فرماندار قدس مطابق با ابلاغیه استانداری تهران شورای اطلاع رسانی با رای گیری از نفرات در مجموعه روابط عمومی های ادارات شهرستان قدس هفت نفر در قالب مسئول، جانشین، اعضای شورا و بازرس در جلسه معرفی و این شورا در شهرستان تشکیل شد.

,

در پایان همایش مسئولین شهرستانی بهمراه مسئولان روابط عمومی ادارات با حضور در یادمان دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی ادای احترام کردند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه