اخبار داغ

خانم گل مسابقات فوتسال آسیایی:

قهرمان ماندن از قهرمان شدن سخت تر است/ خوشحالم دل مردم را شاد کردیم

قهرمان ماندن از قهرمان شدن سخت تر است/ خوشحالم دل مردم را شاد کردیم
خانم گل مسابقات فوتسال آسیایی با تأکید بر اینکه قهرمان ماندن از قهرمان شدن سخت تر است، گفت: با اقتدار قهرمان آسیا شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا شیربیگی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با کیفیت مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، اظهار کرد: این رقابت ها با ارزش ترین مسابقات زنان در آسیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سارا شیربیگی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با کیفیت مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، اظهار کرد: این رقابت ها با ارزش ترین مسابقات زنان در آسیا است., 8دی ,

وی افزود: ما سال ۲۰۱۵ قهرمان شدیم و امسال هم رفتیم تا از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم و خوشبختانه توانستیم کار بزرگی انجام دهیم.

,

خانم گل مسابقات فوتسال آسیایی با تأکید بر اینکه قهرمان ماندن از قهرمان شدن سخت تر است، تصریح کرد: همه تیم ها از جمله ژاپن و چین و تایلند پیشرفت کرده بودند و از وضعیت بهتری برخوردار بودند.

,

بازیکن سپیدرود رشت با بیان اینکه با اقتدار قهرمان آسیا شدیم، اضافه کرد: همه تیم ها را با اختلاف چهار تا پنج گل شکست دادیم.

,

وی با بیان اینکه تیمی که قهرمان می شود ۱۴ تا ۱۵بازیکن خوب داشته که قهرمان می شود، افزود: همه بچه ها می توانستند جایزه بهترین ها را کسب کنند ولی تنها خانم گل و بهترین بازیکن را انتخاب می کنند.

,

شیربیگی با تأکید بر اینکه ان شاالله سال های آینده بهترین ها در سایر پست ها هم انتخاب شوند، اظهار کرد: من با ۹گل برابر با خانم اعتدادی با پاس گل بیشتر این مقام را کسب کردم و خوشحالم دل مردم را شاد کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه