اخبار داغ

فرماندار خوانسار:

می توانیم با حمایت از کالای ایرانی در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم

می توانیم با حمایت از کالای ایرانی در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم
فرماندار خوانسار گفت: در عرصه تولید نیز اگر با تولید کالای باکیفیت خوب عمل کرده و از کالای ایرانی خرید کنیم خواهیم توانست در جنگ اقتصادی در مقابله با دشمنان پیروز شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ سید حسن شفعتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فتح خرمشهر یادآور رشادت‌های رزمندگان عملیات بیت‌المقدس است و باید با برنامه‌ریزی مدون مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: روحانیون مساجد در ماه مبارک رمضان در سخنرانی‎ها حماسه‌ آزادسازی خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کنند.

,

فرماندار خوانسار با اشاره به این‌که بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به شناسایی رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر و تجلیل از آنان اقدام کند، گفت: فضای شهر باید با نصب بنر در زمینه آزادسازی خرمشهر عطرآگین شده و ادارات و صنایع نیز نسبت به نصب بنر در زمینه آزادسازی خرمشهر اقدام کنند.

,

شفعتی با تاکید بر این که فتح خرمشهر معادلات دشمنان را به هم زد، تصریح کرد: در عرصه تولید نیز اگر با تولید کالای باکیفیت خوب عمل کرده و از کالای ایرانی خرید کنیم خواهیم توانست در جنگ اقتصادی در مقابله با دشمنان پیروز شویم.

,

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس، برگزاری برنامه بزرگداشت سوم خرداد و اجرای برنامه جام رمضان به مناسبت آزادسازی خرمشهر از جمله برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در خوانسار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه