اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهر حسن آباد:

جلوگیری از سرقت احشام وظیفه مشترک مردم و مسئولان است

جلوگیری از سرقت احشام وظیفه مشترک مردم و مسئولان است
فرمانده کلانتری شهر حسن آباد به دنبال سرقت احشام منطقه جرقویه گفت: برای ایجاد امنیت پایدار در روستاها و شهرها باید مردم به عنوان محور اصلی با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان حسن براهیمی به دنبال گزارش سرقت احشام در روستای دستجرد در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: مردم در ایجاد امنیت روستاها و شهرها نقش اصلی را ایفا می کنند و این امنیت پایدار حاصل مشارکت مردم با نیروی انتظامی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده کلانتری شهر حسن آباد افزود: کنترل کردن راه های ورود و خروج روستاها با نصب دوربین های مداربسته و همچنین ایجاد روشنایی مناسب می تواند نقش قابل توجهی در کاهش میزان سرقت در زمینه احشام داشته باشد و مسئولان باید نسبت به این مورد مبادرت داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: همکاری صاحبان دامداری ها و کارگاه ها به منظور برقرار کردن شیفت شب برای نگهبانی، می تواند نقش موثری در امنیت روستاها داشته باشد زیرا تکرار سرقت احشام، تمایل روستاییان برای نگهداری دام سبک را کاهش می دهد.

,

براهیمی با بیان اینکه مردم با آگاهی و همراهی با نیروی انتظامی به عنوان پلیس محلی می توانند نقش موثری در کاهش سرقت از روستا داشته باشند، گفت: یکی از راهکارهای مهم در برخورد به موقع با افراد مشکوک در روستا خصوصا در شب، اطلاع رسانی سریع به نیروی انتظامی است و سعی شود از برخورد با سارقان خودداری کنند.

,

وی تصریح کرد: دامداران و صاحبان کارگاه ها باید از استخدام افراد ناشناس جلوگیری کرده و اجازه ندهند که افراد ناشناس در حریم کارشان ورود پیدا کنند زیرا یکی از عوامل افزایش سرقت، افراد نامطمئنی هستند که دست همکاری به افراد می دهند.

,

فرمانده کلانتری شهر حسن آباد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد امنیت و آرامش است و این امنیت جز از راه همکاری و تعامل با یکدیگر به دست نمی آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه