اخبار داغ

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

توزیع بیش از 12000 سبد کالای رمضان بین مددجویان استان سمنان

توزیع بیش از 12000 سبد کالای رمضان بین مددجویان استان سمنان
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۱۲۰ هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد قوسی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار و ۵۰۰سبد غذایی بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۱۲۰ هزار تومان را شامل می‌شود که مردم و خیران می‌توانند در تهیه این اقلام امداد را یاری کنند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی بابیان اینکه مردم سال گذشته دو میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان به اطعام، افطاری و تهیه سبد کالا به کمیته امداد کمک کردند، افزود: مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد می‌تواند شرایط بهتری را برای مددجویان فراهم کند از این‌رو رسیدن به سقف سه میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان کمک‌های مردم در این ماه مبارک پیش‌بینی می‌شود.

,

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه سال گذشته ۹ هزار و ۶۵۷ حامی در قالب طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا به این نهاد کمک کردند، ابراز داشت: این تعداد رقمی معادل پنج میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان را شامل می‌شود که در مجموع این افراد به چهار هزار ۹۱۰ نفر از فرزندان معنوی خود کمک کردند.

,

قوسی بابیان اینکه ۲۹۰ کودک بدون حامی در استان سمنان نیازمند حضور خیران هستند، تصریح کرد: با مشارکت‌های مردمی یک هزار ۵۳۴ کودک در طرح محسنین از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که انتظار می‌رود با ورود خیران، به استانی بدون کودک حامی در کشور تبدیل شویم.

,

وی افزود: یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان مفتاح الجنه است که با حضور مسئولان استانی به منظور دلجویی از مددجویان به آن‌ها سرکشی و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌شود که بازدید از ۱۰۰منزل در این ایام تدارک دیده‌شده است.

,

شماره‌حساب ۳۵۹۰۳۵۹۰۴۹، شماره کارت ۵۸۸۸-۷۰۰۲-۳۳۷۷-۶۱۰۴ نزد بانک ملت با شماره شناسه عمومی(طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا) برای کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است و همچنین مردم استان سمنان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن همراه #۰۲۳*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از کودکان پرداخت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه