اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرگلستان:

شورای شهر در رشد و تغییرات شهر گلستان نقش اساسی و برجسته‌ای داشته است

شورای شهر در رشد و تغییرات شهر گلستان نقش اساسی و برجسته‌ای داشته است
رئیس شورای اسلامی شهرگلستان گفت: شورای اسلامی شهر همزمان با شهرداری در شهرگلستان آغاز به کار کرد و می توان گفت نقش برجسته‌ای در تحولات شهر داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس جهان‌تاب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به تلاش‌های شورای اسلامی شهر در جهت پیشرفت و شکوفایی گلستان، گفت: عمران شهری و همچنین توسعه فرهنگی دو اولویت اصلی دوره پنجم شورای اسلامی شهرگلستان می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اینکه شهرگلستان سی و پنجمین شهر پرجمعیت کشور است، تصریح کرد: شهرگلستان ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی دارد که تراکم جمعیتی بی‌نظیر را می توان برجسته‌ترین ویژگی این شهر نام برد و این شهر درحالی وارد سومین دهه از عمر خود می شود که در طول 20 سال گذشته تغییر و تحولات زیادی داشته است.

,

جهان‌تاب در خصوص روند فعالیت شورای اسلامی شهر در طول ایجاد شهرگلستان، بیان داشت: شورای اسلامی شهرگلستان تقریباً همپای تاسیس شهرداری شهرگلستان تشکیل شده است و به همین دلیل می توان گفت که شورای اسلامی شهر نقش اساسی و برجسته‌ای در روند توسعه و دگرگونی‌های گلستان داشته است.

,

وی همچنین با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه واقعی شوراها، باید آگاهی مردم، داوطلبان و اعضای شورای اسلامی شهر افزایش یابد، تبیین کرد: دادن وعده‌های غیرمعقول مطمئناً قابل پذیرش نیست اما وعده‌هایی نظیر احداث سالن‌های ورزشی و افزایش امکانات فرهنگی و بهداشتی شهرگلستان باتوجه به مشکلات و نیازهای شهر قابل درک و پذیرش است.

,

رئیس شورای اسلامی شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه نگاه 300 هزار شهروند شهرگلستان به شورای اسلامی شهر است، افزود: در ایام عید هرجا که می رفتیم مردم نسبت به عملکرد ما آگاهی اجمالی و رضایت داشتند و تا زمانی بین اعضای شورای اسلامی شهرگلستان اختلافی نباشد، اعتماد و رضایت شهروندان روز به روز افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه