اخبار داغ

در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم مطرح شد؛

ساداتی: حرکت رباط کریم در مسیر شکوفایی صنعتی و عمرانی

ساداتی: حرکت رباط کریم در مسیر شکوفایی صنعتی و عمرانی
فرماندار رباط کریم گفت: برای اولین و کمتر از ۴ماه استاندار تهران برای چهارمین بار به شهرستان سفر کرد و تمام مشکلات شهرستان احصاء شده و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفائی شهرستان در تمام زمینه های بهداشتی،صنعتی و عمرانی خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار اجتماعی رباط نیوز، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم با حضور مسئولان شهرستان در دانشگاه آزاد رباط کریم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز،,

بر اساس این گزارش، سیدمهدی ساداتی فرماندار رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم که به منظور حمایت از کالای ایرانی در ساختمان دانشگاه آزاد رباط کریم تشکیل شده بود،طی سخنانی اظهار کرد:در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال که حمایت از کالای ایرانی می باشد برای اولین بار شورای اداری را در یک محیط کاملا کارگری و صنعتی در شهرک صنعتی نصیرشهر با حضور مسئولین استانی برگزار کردیم.

,

وی در ادامه افزود:برای اولین و کمتر از ۴ماه استاندار تهران برای چهارمین بار به شهرستان سفر کرد و تمام مشکلات شهرستان احصاء شده و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفائی شهرستان در تمام زمینه های بهداشتی،صنعتی و عمرانی خواهیم بود.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه