اخبار داغ

با محوریت تبیین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی برگزار شد

با محوریت تبیین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی برگزار شد
جلسه مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان قدس ، شهریار، ملارد با محوریت تشریح برنامه های هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه مرکزی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سومین نشست هم اندیشی هشتمین جشنواره کتابخوانی استان تهران با حضور اسماعیل جانعلی پور مدیر کل فرهنگی نهاد، اکرم نادری معاون اداره کل کتابخانه های استان تهران، سعید مجیدی کارشناس فرهنگی ستاد مرکزی، کارشناسان اداره کل، سیده فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های شهرستان قدس و مسئولین کتابخانه های این شهرستان به میزبانی کتابخانه مرکزی شهر قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

 

,

, , , , ,

در این جلسه ابتدا اکرم نادری معاون اداره کل ضمن تشکر از همه همکاران کتابخانه های شهرستان در برگزاری با شکوه هفتمین دوره این جشنواره در سال گذشته خواستار تلاش و همت این عزیزان در سال جاری در برگزاری هرچه باشکوه تر هشتمین دوره جشنواره رضوی شد .

,

مدیر کل فرهنگی نهاد در این نشست خواستار تعامل همه کتابخانه های شهرستان با نهادها و ارگانهای فرهنگی پیرامونی در جهت جذب و مشارکت این نهادها و نیز تبلیغات جشنواره و حضور گسترده آحاد مردم شهرستان ری برای شرکت در این جشنواره شد و افزود: ایجاد بخشی مستقل جهت معرفی این جشنواره یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در جلب مشارکت عموم مردم است که این کتابخانه با ایجاد این بخش به صورت ویژه و به شکلی شایسته بسترهای لازم را به خوبی فراهم کرده است.

,

, , ,

در ادامه این نشست سعید مجیدی کارشناس فرهنگی نهاد به تشریح ابعاد مختلف برنامه های هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و بیان موارد دستورالعمل این دوره پرداخت و از مسئولین خواست تا نسبت به جمع آوری اطلاعات شناسنامه ای افراد که در سربرگ بالای برگه ها است دقت و توجه بیشتری داشته باشند .

,

در پایان هر یک از مسئولین کتابخانه ها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری مناسب جشنواره رضوی و نیز مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند. /

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه