اخبار داغ

مسئول جمنای شهرستان پاکدشت تاکید کرد:

وحدت اصلی‌ترین عامل پیروزی در انقلاب

وحدت اصلی‌ترین عامل پیروزی در انقلاب
مسئول جمنای شهرستان پاکدشت وحدت را اصلی‌ترین عامل پیروزی در انقلاب دانست و گفت: بزرگان و علما براین امر تأکیدات فراوان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوبعلی ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ارم خبر اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب پس از شکل‌گیری با تلاش و پیگیری‌های برخی از  دوستان در پاکدشت فعال شد و امیدواریم این تشکیلات به وجود آمده حفظ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر , ارم خبر,

مسئول جمنای شهرستان پاکدشت گفت: هدف از تشکیل جمنا در پاکدشت ارتباط بیشتر بین نیروهای انقلابی بر اساس تأکیدات فروان بزرگان و علما برای حفظ وحدت جهت پاسداری از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی می‌باشد، وحدت اصلی‌ترین عامل پیروزی در انقلاب بوده است.

,

فرماندار اسبق شهرستان پاکدشت ادامه داد: نتیجه وحدت در پاکدشت گرفته شد با توجه به وضعیت سیاسی موجود مشاهده شد در انتخابات ریاست جمهوری نتیجه خوبی در شهرستان پاکدشت به دست آمد.

,

وی با تأکید بر پیروی از مقام معظم رهبری گفت: پس از ارتحال امام همه فکر می‌کردند کار انقلاب تمام است اما با عنایت خداوند متعال شخصی با همان قدرت و صلابت امام، عهده‌دار رهبری انقلاب شد و اکنون پس از گذشت سالیان همچنان در حال هدایت کشتی انقلاب است.

,

ابوالقاسمی به اعتراف دشمنان درباره شخصیت رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای نه‌تنها رهبر ایران بلکه رهبر کشورهای اسلامی است و بارها با یک سخنرانی ایشان توطئه‌های دشمنان خنثی‌شده است؛ مسئولین ، خدمتگزاران و همه آحاد جامعه باید منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه