اخبار داغ

داستان ادامه دار یک اقدام غیر فرهنگی؛

آوازه خوانی زنان این بار در قلب تهران!

آوازه خوانی زنان این بار در قلب تهران!
در حالی که هنوز افکار عمومی جامعه پیگیر برخورد با برگزار کنندگان کنسرت های خوانندگی زنان هستند با خبر شدیم که در روزهای آینده برنامه ای ویژه بانوان با حضور گروه پلاریس که خوانندگان آن نیز خانم هستند در قلب تهران تدارک دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کریمه یکی از معضلاتی که این روزها در جامعه ورود کرده و آرام آرام به پیش می رود تا بی قیدی را در جامعه بیشتر رواج دهد؛ برگزاری کنسرت های ویژه بانوان است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, کریمه,

 چند سالی است که تب خوانندگی در بین زنان و دختران جامعه ما رواج پیدا کرده؛ که این نیز تیری است زهر آلود از جانب دشمنان نظام و انقلاب برای القای فرهنگ غرب به سوی زنان و دختران ما.

,

متاسفانه در طول ماه های اخیر، به لطف برخی مسئولان فرهنگی کشور که رسما اعلام کردند خوانندگی زنان مشکلی ندارد! شاهد گسترش این اقدام ضد فرهنگی در سطح کشور هستیم.

,

به تازگی با خبر شدیم که در روزهای آینده نیز برنامه ای ویژه بانوان با حضور گروه پلاریس که خوانندگان آن نیز خانم هستند تدارک دیده شده است.

,

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کریمه در تماس با مسئولان برگزاری این دوره همی های زنانه مطلع شد که متاسفانه گروه پلاریس (ستاره قطبی)، در تب و تاب اجرای کنسرتی در تالار... تهران می باشد.

,

این آقای مسئول در پاسخ به خبرنگار ما گفت: از آنجایی که این کنسرت فقط ویژه بانوان است؛ و خواننده های کنسرت نیز خانم هستند؛ بانوان محترمه حاضر در سالن می توانند کاملا راحت باشند و شادی کنند!

,

حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به گسترش خوانندگی زنان بصورت مختلط و در حضور مردان در ماه های اخیر گفت:در جنگ نرم دشمن از حربه ای برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان در جامعه اسلامی استفاده می کند تا مبانی اعتقادی جوانان را از بین ببرد و حیا و عفت و هر آنچه که ارزش نامیده می شود را از جوانان بگیرد تا به هدف اصلی اش یعنی تخریب جامعه اسلامی برسد که متاسفانه ما در این تهاجم فرهنگی بسیار آسیب پذیر هستیم که می طلبد تلاش بسیاری برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشیم ، مسئله خوانندگی زنان یکی از شیوه های تهاجم فرهنگی دشمن است.

,

وی در ادامه افزود: مسئله خوانندگی زنان که متاسفانه در ماه های اخیر بشدت افزایش یافته است یکی از عمده شیوه های تهاجم فرهنگی دشمن در این جنگ نرم است که می کوشد تا حیا و عفت و ارزشهای اسلامی و اعتقادات جوانان را از بین ببرد و جوانان را به هرزگی و فساد بکشاند.

,

 

,
انتهای پیام/م
,
, ,
انتهای پیام/م
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه