اخبار داغ

با گذشت سالها؛

پروژه‌های حوزه راه در زنجان با کندی پیش می‌رود/ از پیچ و خم جاده‌های طارم تا سالها چشم‌انتظاری برای تکمیل پروژه زنجان-بیجار

پروژه‌های حوزه راه در زنجان با کندی پیش می‌رود/ از پیچ و خم جاده‌های طارم تا سالها چشم‌انتظاری برای تکمیل پروژه زنجان-بیجار
پیشرفت پروژه‌های حوزه راه در استان زنجان چنگی به دل نمی‌زند به طوری که برخی از آنها به نوعی راکد مانده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; استان زنجان پروژه‌های مهمی را در حوز راه دارد به طوری که برخی از آنها با توجه به بزرگی پروژه سالهاست نیمه تمام مانده و در مواردی صدای مردم و برخی مسئولان را درآوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

پروژه سه راهی طارم بناب منجیل سالهاست که بلاتکلیف مانده و به نظر می‌رسد برای تکمیل آن باید سالها انتظار را به جان خرید.

,

علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا در خصوص این پروژه گفت: با تلاشهای انجام شده و اعتبار پیش بینی شده حدود پنج میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در نظر گرفته شده است.

,

وی این را نیز گفت که از روند تکمیل پروژه راضی نیستیم و انتظارمان این است که پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در مورد مسیر خلخال یا همان کلور نیز گفت: این پروژه در بخش خلخال با سرعت خوبی پیش می‌رود اما در حوزه زنجان این روند با کندی مواجه شده است.

,

پروژه جاده زنجان بیجار که سالهاست بر زمین مانده نیز یکی از پروژه‌هایی است که مردم سرعت قابل قبولی را در تکمیل آن مشاهده نمی‌کنند.

,

جاده زنجان-بیجار یکی از جاده‌های پر تردد و حادثه‌خیز استان زنجان است، در این مسیر کارخانه آندیا فولاد ایجرود، سیمان خمسه قرار دارند و پتروشیمی زنجان نیز در این مسیر قرار گرفته است که سبب شده اتومبیلهای سنگین نیز رفت و آمد بیشتری به این جاده داشته باشند.

,

پروژه‌های راهی در شهرستان خدابنده نیز سرعت قابل قبولی نداشته که به همین جهت نماینده مردم خدابنده نیز بارها خواستار تسریع در روند تکمیل آنها شده است.

,

پروژه زنجان-تاکستان و زنجان-دندی-تخت سلیمان نیز از جمله پروژه‌هایی هستند که با توجه به وضعیت اعتبارات عمرانی باید سالها منتظر تکمیل آنها باشیم.

,

پروژه زنجان-ارمغانخانه به سرچم نیز یکی از پروژه‌های مدنظر اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان است که که برای تکمیل آن نیز باید چند سالی منتظر بمانیم.

,

با این وضعیت اعتبارات عمرانی این سوال مطرح است که آیا قول مسئولان در تکمیل این پروژه ها عملی خواهد شد و یا اینکه باید همچنان چشم انتظار پروژه‌های حوزه راه استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه