اخبار داغ

معاون وزیر صنعت :

فعالان حوزه صنعت از معضلات ارزی گلایه دارند/ فرسودگی ماشین‌آلات از علل تعطیلی کارخانه‌ها

فعالان حوزه صنعت از معضلات ارزی گلایه دارند/ فرسودگی ماشین‌آلات از علل تعطیلی کارخانه‌ها
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از علل تعطیلی کارخانجات صنعتی فرسودگی ماشین آلات صنعتی و فراهم نبودن شرایط لازم برای صاحب کارخانه به منظور نوسازی ماشین آلات صنعتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برات قبادیان در گفت‌وگوی اختصاصی با صبح قزوین اظهار کرد: کارخانجات بنا به دلایل مختلفی تعطیل شدند بنابراین برای رونق دوباره آنها یک راهکار واحد ارائه داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: به منظور ارزیابی و شناسایی دلایل تعطیلی و رکود کارخانجات و واحدهای صنعتی کارگروه‌هایی در شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت و معدن در سطح استان‌ها فعال شده است. 

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: این کارگروه‌ها ضمن شناسایی علل تعطیلی واحدهای صنعتی، راهکارهای مناسب برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید ارائه می‌دهند. 

وی تصریح کرد: یکی از علل تعطیلی کارخانجات صنعتی فرسودگی ماشین آلات صنعتی و فراهم نبودن شرایط لازم برای صاحب کارخانه به منظور نوسازی ماشین آلات صنعتی است. 

وزارت صنعت به دنبال خروج بنگاه‌های اقتصادی از رکود است
این مقام مسئول ادامه داد: سعی بر این است دلیل تعطیلی هر یک از کارخانجات و واحدهای صنعتی احصا شده و با اتخاذ راهکار مناسب نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شود. 

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت هر ساله تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی را از رکود خارج می‌کند، نشان از عزم جدی این وزارتخانه برای رونق اقتصادی حوزه صنعت و تولید دارد. 

قبادیان بیان کرد: سال ۹۵ حدود ۳۷هزار میلیارد تسهیلات به فعالان حوزه صنعت داده شده و امسال نیز به همین صورت است. 

وی یادآور شد: بخشی از شکایات فعالان حوزه صنعت معضلات ارزی است که فقط مختص فعالان این حوزه نبوده و به سایر بخش‌ها نیز مرتبط است. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه