اخبار داغ

چرا واعظی استعفای نوبخت را تکذیب کرد؟

چرا واعظی استعفای نوبخت را تکذیب کرد؟
رییس‌جمهوری که پس از پایان جلسه دولت به دفتر کار خود می‌رود از تلویزیون خبر استعفای نوبخت را می‌شنود و به محمود واعظی دستور می‌دهد که این موضوع را تکذیب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مطابق روزهای چهارشنبه هر هفته،‌ برخی از اعضای دولت پس از پایان جلسه دولت (چهارشنبه هفته گذشته) به میان خبرنگاران آمدند و به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ دادند. اما در این میان اظهارات یکی از مقام‌های دولتی بازتاب زیادی را در بین رسانه‌ها ایجاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلسه دولت,
 
,

محمدباقر نوبخت که صبح چهارشنبه نیز تیتر یک روزنامه سازندگی را دیده بود به میان خبرنگاران آمد و به سؤالات آنان پاسخ داد. «‌آیا شما از سازمان برنامه و بودجه می‌روید؟» سوالی که نوبخت نیز خود را آماده پاسخ به آن کرده بود.

, سازمان برنامه و بودجه,

نوبخت در مصاحبه خود می‌گوید: بدون اینکه موضوع ارز و سیاست‌های بانک مرکزی در این زمینه و نابسامانی‌های بازار کالا ارتباطی با سازمان برنامه و بودجه داشته باشد، ترجیح دادم برای اینکه زمینه برای اصلاح فراهم شود و دست رئیس‌جمهور باز باشد، داوطلبانه و شخصاً از تمام مسوولیت‌های موجود دولت کناره‌گیری کنم.  صمیمانه این کناره‌گیری را به آقای رییس‌جمهوری تقدیم کردم، اما من نتوانستم آقای رییس‌جمهوری را برای این کار قانع کنم. امیدوارم که ایشان تصمیم مقتضی را بگیرند. البته از طرفی اصرار بر ترک مسوولیت آن هم در شرایط فعلی یک جور فرصت‌طلبی به نظر می‌رسد و ممکن است عده‌ای بگویند افرادی به دنبال عافیت‌طلبی هستند.

, نوبخت, بانک مرکزی,

اما ماجرای استعفای نوبخت نیز از همین‌جا آغاز می‌شود، یکی از خبرگزاری‌های دولتی برای از این اظهارات تیتر «نوبخت استعفا داد» را انتخاب می‌کند و بلافاصله همین تیتر نیز به زیرنویس شبکه خبر تبدیل می‌شود.
بر همین اساس رییس‌جمهوری که پس از پایان جلسه دولت به دفتر کار خود می‌رود از تلویزیون خبر استعفای نوبخت را می‌شنود که وی پس از پرس‌وجو از دلایل آن و آگاهی از اصل ماجرا بلافاصله به محمود واعظی رییس دفترش دستور می‌دهد که این موضوع را  تکذیب کند که واعظی نیز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت استعفای محمدباقر نوبخت را رد می‌کند.

,
,

منبع: صبح نو

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه