اخبار داغ

بازتاب گسترده کاربران توییتر و رسانه های خارجی به سخنان کوبنده سردار سلیمانی خطاب به ترامپ

بازتاب گسترده کاربران توییتر و رسانه های خارجی به سخنان کوبنده سردار سلیمانی خطاب به ترامپ
کاربران توییتر و رسانه های خارجی پس از سخنان فرمانده نیروی قدس سپاه با انتشار توئیت‌هایی در صفحات خود به حمایت از مواضع ایشان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛کاربران توییتر و رسانه های خارجی  پس از سخنان فرمانده نیروی قدس سپاه با انتشار توئیت‌هایی در صفحات خود به حمایت از مواضع ایشان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وایس نیوز آمریکادر این رابطه  نوشت: ژنرال ارشد ایران روز پنج‌شنبه در اظهاراتی آتشین به ترامپ هشدار داد ما آماده هستیم.

, ترامپ, .,

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت: فرمانده سپاه قدس اظهار کرد ترامپ باید بداند ما ملت شهادت هستیم. این را بدانید اگر جنگی اتفاق بیفتد این نابودی همه امکانات شما و پیروزی ما است که پایان جنگ را رقم خواهد زد؛ پس شما جنگ را شروع کنید باقی ماجرا با ما.

, .,

پایگاه خبری شبکه المیادین در این مورد نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بداند ما منتظر و عاشقان شهادت هستیم.

, .,

وی خطاب به ترامپ گفت: ممکن است شروع کننده جنگ تو باشی ولی این ما هستیم که جنگ را به پایان می رسانیم.

, .,

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» نوشت: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران اظهارات ترامپ را بی ارزش دانست و خطاب به او گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به شما نزدیک هستیم و شما به توانایی های ایران در جنگ نامتقارن آگاه هستید.

, «, » , .,

شبکه خبری روسیا الیوم نوشت: سلیمانی فرمانده سپاه قدس خطاب به ترامپ گفت: طرف حساب شما من و سپاه قدس است نه همه نیروهای مسلح ایران، ما از آنچه که تصور می کنید به شما نزدیکتر هستیم.

, .,

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز ضمن بازتاب سخنان سردار سلیمانی، در پایگاه اینترنتی خود نوشت: فرمانده نیروی قدس (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) ایران روز پنج‌شنبه به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد. وی تهدید کرد: اگر واشنگتن جنگی را آغاز کند، ما پایان‌دهنده این جنگ خواهیم بود.

, .,

شبکه خبری سی‌ان‌ان عربی نیز با پوشش سخنان قاطعانه و حماسی سردار سلیمانی با عنوان «پیام هشدارآمیز سردار سلیمانی به ترامپ» می‌نویسد: «سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت حساب و کتاب تو با من است و ما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تریم».

, ».,

خبرگزاری اسپوتنیک عربی در گزارشی از سخنان سردار سلیمانی می‌نویسد: »سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت طرف تهدیدات تو من هستم نه حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران

, ,

پایگاه خبری النشره لبنان نوشت: «فرمانده نیروی قدس سپاه اعلام کرد آمریکایی‌ها از من خواستند تا جلوی حملات عراقی‌ها را به سربازانشان بگیریم. ترامپ باید بداند که ما در انتظار و عاشق شهادتیم«.

, «.,

پایگاه خبری الدیار در گزارشی از سخنان سردار سلیمانی خطاب به ترامپ نوشت: «تو باید بدانی که این جنگ همه دار و ندارت را نابود خواهد کرد. شما آغازگر این جنگ هستید ولی پایانش را ما رقم می‌زنیم پس مراقب باش به ملت و رئیس‌جمهوری ما اهانت نکنی و بدانی که چه می‌گویی.

, .,

سردار سلیمانی افزود: «ترامپ قمار باز! من خودم به تنهایی در مقابلت می‌ایستم. ما ملت، حوادث سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. بروید از پیشینیان خود بپرسید و ما را تهدید به کشتن نکنید

, ,

همچنین کاربران توییتری نیز با هشتک trumpgumbler# به سخنان سردار سلیمانی خطاب به ترامپ اینگونه واکنش نشان دادندو به حمایت از ایشان پرداختند  تا جایی که که ترند اول ایران در 24 ساعت گذشته شد.

, trumpgumbler,

 

,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه