اخبار داغ

مسئولان شرکت تراورس به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

مسئولان شرکت تراورس به تعهدات خود عمل نمی‌کنند
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: مسئولان شرکت تروارس به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نمی‌کنند و این امر مشکلات زیادی را برای این افراد به‌همراه آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین؛ عباسعلی سعیدیان در ارتباط با مشکلات کارگران شرکت تراورس و اعتراض آنان به عدم دریافت حقوق و مزایای خود اظهار داشت: کارگران این شرکت وظیفه نگهدازی از خطوط راه آهن حد فاصل شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا را بر عهده دارند و دفتر مرکزی شرکت در تهران واقع شده است و در اصل مشکلات این شرکت به شهرستان ورامین ارتباطی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: به منظور رفع مشکلات کارگران این شرکت ، با مسئولان آن تماس گرفته ایم که نتیجه ای در رفع مشکلات این افراد حاصل نشده است.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین عنوان کرد: با وجود آن که مشکلات کارگران متوجه شهرستان ورامین نیست ولی مسئولان فرمانداری به‌منظور تکریم کارگران و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های آنان، از آن‌ها در محل نمازخانه فرمانداری پذیرایی کرده و پای صحبت‌ها و درد دل آن‌ها نشستند.

,

وی افزود: مشکلات کارگران این شرکت طی نامه ای به استانداری‌ تهران اطلاع رسانی شده و از مسئولان استانی درخواست شده تا برای رفع مسائل این افراد راه کار عملی ارائه کرده و مشکلات کارگران با حضور مسئولان شرکت برطرف کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه